تفنگ میخکوب شارژی

تفنگ میخکوب شارژی

یکی از راحت ترین و پرکاربردترین میخکوب ها، تفنگ میخکوب شارژی می باشد که بهترین گزینه برای استفاده در ارتفاعات بالا و محیط هایی می باشد که دسترسی به محل اتصالات کمی دشوار است. افراد در گذشته از چکش برای کوبیدن میخ به سطوح استفاده می کردند این کار بسیار زمانبر بود و مسائل بسیاری را برای اپراتور پیش می آورد. به کارگیری چکش موجب کاهش روند سرعت عملیات میخکوبی می شد اما به مرور زمان و با پیدایش تفنگ میخکوب بسیاری از افراد کار میخکوبی خود را به وسیله میخکوب شارژی انجام می دادند در ادامه به شرح بیشتر تفنگ های میخکوب و نگهداری آن ها می پردازیم.

کاربرد میخ و چاشنی در تفنگ میخکوب شارژی چیست؟

میخ و چاشنی ابزاری هستند که به وسیله تفنگ میخکوب می توانند فرایند میخکوبی را در هر سطحی انجام دهند. نحوه عملکرد میخ و چاشنی به این صورت است که ابتدا میخ ها و سپس چاشنی ها درون تفنگ جای می گیرند و بعد از فشرده شدن ماشه، چاشنی منفجر شده و با نیروی ایجاد محرکه خود میخ را از درون لوله تفنگ با قدرت و سرعتی که دارد به بیرون و درون سطح می راند. میخ و چاشنی انواع مختلفی دارند که در متن زیر به توضیح هر یک از آن ها می پردازیم:

میخ و چاشنی بتن

این محصول بهترین گزینه برای اتصالاتی است که از صفحه های مختلف برای اتصال به بتن استفاده می شود. قدرت میخ و چاشنی بتن بسیار زیاد است و اگر با قدرتمندترین تفنگ میخکوبی ترکیب شود بهترین و پرقدرت ترین فرایند میخکوبی را خواهد داشت. تفنگ میخکوب کامرکس یکی از تفنگ های میخکوب بتن است که در کشور تایوان ساخت و پردازش می شود، این تفنگ تک تیر زن با ترکیب میخ و چاشنی بتن می تواند بهترین تأثیر را در عملکرد میخکوبی سطوح سخت داشته باشد.

میخ و چاشنی آهن

این میخ و چاشنی اتصالات دائمی و موقت را با بالاترین قدرت مستحکم می نماید، سایز میخ و چاشنی آهن ۱۹ الی ۲۲ میلی متر می باشد که شما باید متناسب با نوع کارتان سایز آن را مشخص نمایید. هر میخ و چاشنی تفنگ مخصوص خودش را دارد به عنوان مثال برای میخ و چاشنی آهن تفنگ میخکوب آهن استفاده می شود و نمی توان از نوع دیگری مثل تفنگ میخکوب بتن استفاده نمود. ترکیب میخ و چاشنی و تفنگ میخکوب باید با هم سازگار باشد تا بتوانند کارایی بسیار خوبی را از خود نشان دهند.

میخ و چاشنی کناف

این محصول در حیطه کناف کاری و ساختن سازه های کناف، اتصالات پلیت به بتن مورد استفاده قرار می گیرد. کناف کاران به جهت قدرت میخ و چاشنی کناف، از این محصول برای مقاوم نمودن و استحکام سازه های خود استفاده می کنند.

اگر قصد خرید انواع میخ و چاشنی را دارید می توانید به سایت سازه کاران دکور مراجعه نمایید، این فروشگاه کلیه برندهای میخ و چاشنی را هم دارد. شما پس از انتخاب محصول می توانید سفارش خود را توسط شماره های ذکر شده در وب سایت به اطلاع کارشناسان این مجموعه برسانید.

میخکوب شارژی هیلتی

تفنگ میخکوب شارژی هیلتی بهترین گزینه برای مهندسین برق می باشد ای ابزار اغلب در صنعت برق مورد استفاده قرار می گیرد‌. تفنگ میخکوب شارژی همان گونه که از اسمش پیداست برای تغذیه از باتری استفاده می نماید و با شارژ، کار میخکوبی را تکمیل می کند. تفنگ های میخکوب شارژی دارای گونه های بسیاری هستند و هر کدام از آن ها دارای خصوصیات مختلفی می باشند. تفنگ میخکوب شارژی هیلتی توانسته است محبوبیت زیادی بین کاربران خود کسب نماید، مزیت های بی‌ نظیر این میخکوب شارژی باعث شده تا کارایی بسیار قدرتمندی در کوبیدن میخ داشته باشد. تفنگ میخکوب شارژی هیلتی شامل باتری قدرتمندی است که با هر بار شارژ شدن قادر است ۸۵۰ میخ را داخل سطوح جای ‌گذاری نماید همچنین میخکوب را با سرعت بالایی شارژ می کند. از دیگر مزیت های چشمگیر تفنگ میخکوب شارژی که توجه کاربران بسیار زیادی را به خود جلب کرده است بلوتوث قدرتمند آن می باشد. بدنه‌ تفنگ میخکوب شارژی هیلتی مقاومت زیادی دارد و در برابر فشار و… مقاومت از خود نشان می دهد، یکی از جذاب ترین مزیت های تفنگ میخکوب شارژی هیلتی، داشتن سیستم عیب‌یاب می باشد این سیستم از به وجود آمدن مشکل در کار و خرابی آن جلوگیری می ‌کند. مشخصه های فوق‌العاده‌ میخکوب شارژی هیلتی موجب شده تا کارکرد بسیار خوبی در صنعت برق داشته باشد. این میخکوب شارژی تولید برند هیلتی است، این شرکت یکی از بزرگ ترین و مشهورترین برندهای شناخته شده جهان است که تجربه طولانی مدتی در زمینه ساخت تفنگ های میخکوبی با کیفیت بالا را دارد.

 کاربرد تفنگ میخکوب شارژی هیلتی به صورت خلاصه در زیر آمده است:

  • این میخکوب شارژی برای استفاده درصنعت برق تولید شده است و مدل BX 3-ME 22 HILTI در کابل ‌های برق کاربرد دارد.
  • نصب کردن ورق های فلزی بر روی سطوح فولادی و بتنی
  • متصل کردن لوله ‌های فاضلاب و برق
  • کابینت سازی و مبل سازی

شما می توانید با رعایت نکات ایمنی از آسیب ها و حوادث احتمالی تفنگ میخکوب جلوگیری کنید. کاربران در هنگام استفاده از میخکوب شارژی‌ هیلتی باید تجهیزات ایمنی را به همراه داشته باشند و برای رعایت نکات ایمنی باید پس از تمیز کردن میخکوب، از سالم بودن قطعات تفنگ میخکوب شارژی مطمئن شوند. نکته دیگر برای ایمنی تفنگ میخکوب این است که در زمان عملیات میخکوبی باید میخ به صورت تکی شلیک شود و حین استفاده از دستگاه به آن فشار زیادی وارد نشود در صورت رعایت کردن موارد ایمنی، دیگر خطری شما را تهدید نخواهد کرد.

نگهداری تفنگ میخکوب هیلتی در متن زیر به صورت خلاصه آمده است:

  • میخکوب شارژی را در مکان خشک و خنک نگهداری نمایید.
  • از قرار دادن این محصول در رطوبت ممانعت کنید.
  • میخکوب شارژی هیلتی را در مقابل نور خورشید قرار ندهید.
  • تفنگ میخکوب شارژی را از دسترس کودکان دور نمایید.
  • میخکوب هیلتی را در کارتن مخصوص خود تفنگ قرار دهید.

شما می توانید از طریق وب سایت سازه کاران دکور انواع تفنگ های میخکوب شارژی را مشاهده و جهت ثبت سفارش با کارشناسان این سایت تماس بگیرید.

 قویترین تفنگ میخکوب

حال که با یک مدل از تفنگ های میخکوب شارژی آشنا شدید وقت آن رسیده است تا جهت نمایش دادن تفاوت تفنگ میخکوب شارژی با دیگر تفنگ های میخکوبی اطلاعاتی را در اختیارتان قرار دهیم:

میخکوب بادی

میخکوب بادی ابزاری با هوای فشرده است که برای شلیک میخ ها به چوب استفاده می شود، بیشتر این ابزارها میخ ها را با مکانیزم ضربه ای رفت و برگشتی که توسط هوای فشرده هدایت می شود به حرکت در می آورند. میخ ها ممکن است طرح های مختلفی داشته باشند و معمولاً به صورت نوارهای چسبانده شده در یک خشاب داخل تفنگ ارائه می شوند. تفنگ بادی میخکوبی به اپراتورها اجازه می دهد تا سطوح تولید بالاتری نسبت به میخ زدن با دست با حداقل خستگی ایجاد نمایند. با این حال، اسلحه های میخکوبی خطرناک هستند و نیاز به رعایت اقدامات ایمنی دقیق دارند. اسلحه های میخکوبی ابزارهای پنوماتیکی هستند که برای شلیک یا کوبیدن میخ ها به مواد مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. تفنگ ‌های پنوماتیک بسیار قوی ‌تر از انواع برقی هستند و معمولاً در کاربردهای ساختمانی سنگین ‌تر با میخ‌ های بزرگ‌ تر استفاده می ‌شوند.

تفنگ میخکوب

تفنگ میخکوب برقی

تفنگ میخکوبی یک ابزار برقی است که به شما امکان می دهد به طور مداوم میخ ها را به سرعت به اشیاء و مواد دیگر شلیک کنید. در اصل، یک تفنگ میخ به شما کمک می کند آنچه را که یک چکش انجام می دهد شما در زمان، رکورد آن را انجام دهید. نحوه استفاده از تفنگ میخکوب برقی به این صورت است که ابتدا باید از ایمنی خود اطمینان حاصل کنید حتی قبل از برداشتن تفنگ میخکوبی با پوشیدن وسایل لازم از خود محافظت نمایید همچنین، مطمئن شوید هیچ میخی در زمان عدم استفاده در آن وجود نداشته باشد. دفترچه راهنمای سازنده میخکوب را بررسی نمایید تا بدانید در کدام سطوح می توانید از آن استفاده کنید همچنین توصیه می شود قبل از استفاده نهایی با ابزار آشنا شوید. در حین استفاده از میخکوب همیشه از محافظ چشم استفاده نمایید و اطمینان حاصل کنید اشخاصی که در اطراف شما هستند نیز از عینک محافظ استفاده می کنند. هنگام بارگیری همیشه منبع تغذیه را از قبل جدا کرده و از نشانه گیری تفنگ میخکوبی به سمت خود یا دیگران خودداری کنید.

در این بخش شما با تفنگ بادی و برقی هم آشنایی لازم را پیدا کردید حال قصد داریم این دو میخکوب را با تفنگ میخکوب شارژی به طور خلاصه مقایسه کنیم:

  • تفنگ میخکوب شارژی نه به برق وصل می شود و نه به کمپرسور هوا به همین جهت برای استفاده در مکان های مختلف بسیار مناسب است به خصوص اگر کار در ارتفاعات بالا باشد، همچنین این میخکوب در زمان استفاده دارای یک چراغ ال ای دی می باشد تا اپراتور بتواند محل میخکوبی را به وضوح مشاهده نماید.
  • تفنگ میخکوب برقی نسبت به میخکوب شارژی و بادی دارای وزن سبک تری می باشد زیرا جدای از نداشتن کمپرسور هوا، باتری هم ندارد و همین موضوع به اپراتور برای کار در زمان های طولانی کمک می کند تا دست او را خسته نکند. مزیت دیگر این میخکوب سروصدای بسیار کم آن می باشد به همین دلیل می توانید از آن در مکان های بسته استفاده نمایید.
  • میخکوب های بادی جزو قویترین تفنگ میخکوب به حساب می آیند به دلیل آن که نیروی لازم را از کمپرسور باد می گیرند و فرایند میخکوبی را با قدرت بسیار بالایی به سرانجام می رسانند. این میخکوب ها دارای عمر طولانی تری می باشند اما به شرط آن که سرویس تفنگ میخکوب در زمان خودش انجام شود.

به طور کلی انتخاب کردن تفنگ میخکوب ارتباط مستقیم با پروژه شما دارد، ما در این نگارش اطلاعات کلی را به شما ارائه می کنیم تا بتوانید در زمان خرید بهترین گزینه را تعیین نمایید. یکی از مهم ترین نکات در خرید تفنگ میخکوب نحوه شلیک آن می باشد برخی از تفنگ های میخکوبی دارای دو عمل شلیک متفاوت به نام های شلیک متوالی و تماسی هستند. هنگامی که نوک ایمنی فشار داده می شود و ماشه به ترتیب کشیده می شود، شلیک متوالی به یک میخ شلیک می کند و هر بار که نوک ایمنی فشار داده می شود شلیک تماسی به یک میخ ضربه می زند این عمل شلیک بسیار کارآمد است اما می تواند برای مبتدیان خطرناک باشد.

سایت سازه کاران دکور با سابقه ای درخشان انواع میخکوب ها را در برندهای مختلف از طریق سایت خود به فروش می رساند، شما می توانید با مشاهده قسمت فروشگاه سایت از محصولات دیدن فرمایید و در نهایت محصول انتخابی خود را سفارش دهید.

قطعات تفنگ میخکوب

تفنگ میخکوب شارژی و یا بهتر بگویم کلیه میخکوب ها دارای قطعاتی هستند که اگر آن ها بررسی نشوند در زمان خراب شدن می توانند به دیگر قطعات تفنگ میخکوب آسیب برسانند، در اینجا به چند قطعه مهم میخکوب اشاره می کنیم:

سنبه

یکی از قطعات تفنگ میخکوب سنبه است که در هنگام شلیک میخ وظیفه دارد به آن ضربه بزند تا میخ از هادی میخ به سطح پرتاب شود. اگر به سنبه آسیبی وارد شود، عمل میخکوبی به صورت صحیح انجام نمی شود و میخ به طور کامل در سطح فرو نمی رود.

سنبه تفنگ میخکوب

ضربه گیر

ضربه گیر و استپ رینگ یکی دیگر از قطعات یدکی تفنگ میخکوب شارژی هستند، استپ رینگ با کارکرد درست خود از آسیب رساندن به سمبه و قطعات یدکی دیگر جلوگیری می کند. خراب شدن ضربه گیر هم جلوی کارکرد صحیح تفنگ را می گیرد و موجب می شود تا میخ ها جمع شوند.

هادی میخ

هادی میخ هنگامی که میخکوب به سطح تماس پیدا می کند به عقب بر می گردد و به فرد اجازه شلیک میخ را می دهد، اگر این قطعه به موقع تعویض نشود می تواند خسارات بیشتری را به میخکوب وارد نماید و دیگر قطعات تفنگ را هم دچار اختلال کند.

پس شما باید با سرویس تفنگ میخکوب و چکاپ کامل هر روز آن جلوی خسارات احتمالی را بگیرید تا بتوانید تفنگ میخکوب شارژی با عمر طولانی تری داشته باشید.

قیمت تفنگ هیلتی

تعیین کردن قیمت در کلیه ابزارها بستگی به عوامل مختلفی دارد یکی از مهم ترین عوامل در قیمت تفنگ هیلتی نوسانات ارزی می باشد زیرا این برند در خارج از ایران ساخته می شود و مسلماً قیمت آن با تفنگ میخکوب ایرانی متفاوت خواهد بود ناگفته نماند جدای از قیمت، کیفیت آن ها هم بسیار تفاوت خواهد داشت. عامل دوم در مشخص کردن قیمت نوع خرید شما می باشد شما می توانید با خرید اینترنتی و مستقیم از مراکز اصلی فروش، تفنگ میخکوب ارزان قیمت را با کیفیت بالا خریداری نمایید همچنین می توانید با مراجعه به افراد واسطه محصولی نامرغوب را با بالاترین قیمت تهیه نمایید. برند یکی دیگر از موارد تعیین کننده قیمت است برند هیلتی سال هاست که توانسته کیفیت خود را به نمایش بگذارد به همین دلیل هیلتی به یک نام تجاری تبدیل شده است پس باید قیمتی متفاوت تر از برندهای متفرقه که از متریال درجه دو و سه استفاده می کنند داشته باشد. عامل بعدی نوع دستگاه میخکوبی است به این معنا که شما تفنگ میخکوب نو را می خواهید تهیه نمایید و یا به جهت شرایط اقتصادی به دنبال تفنگ میخکوب دست دوم می گردید زیرا قیمت تفنگ میخکوب نو بسیار بالاتر از قیمت تفنگ میخکوب دست دوم می باشد.

شما می توانید برای خرید انواع میخکوب ها به سایت سازه کاران دکور مراجعه نمایید و حتی اگر برای خرید آن دچار مشکل یا تردید شده اید قادر خواهید بود با مشاوره گرفتن از کارشناسان، محصول نهایی خود را مشخص نموده و مراحل ثبت سفارش را از طریق کارشناسان فروش اجرایی کنید.

تفنگ میخکوب شارژی چیست؟

میخکوب شارژی یکی از ابزارهای میخکوبی است که نیروی خود را از طریق باتری فراهم می کند و کار کوبیدن میخ به سطوح را در ارتفاعات بالا و مکان هایی که دسترسی به آن سخت است اجرایی می نماید.

میخ و چاشنی ها دارای چه مدل هایی می باشند؟

میخ و چاشنی ها دارای گونه های مختلفی اعم از میخ و چاشنی بتن، میخ و چاشنی آهن، میخ و چاشنی کناف می باشند که کاربر باید برای هر سطحی که با آن کار می کند میخ و چاشنی مورد نیاز آن را تهیه نماید.

میخکوب ها به چند دسته تقسیم می شوند؟

تفنگ های میخکوبی در ۳ دسته قرار می گیرند میخکوب بادی، میخکوب شارژی و میخکوب برقی و براساس سطحی که قرار است اتصالات روی آن انجام شود نوع تفنگ مشخص می شود.

قطعات مهم تفنگ میخکوب چیست؟

از قطعات تفنگ میخکوب که باید هر روز چک شوند تا در صورت خرابی تعویض و یا تعمیر شوند عبارتند از سمبه، هادی میخ و ضربه گیر پس بازدید هر روز را جهت افزایش عمر تفنگ های میخکوب اجرایی کنید. تعویض برخی از قطعات تفنگ میخکوب به راحتی و توسط خود کاربر انجام می شود.

تفنگ میخکوب شارژی را از کجا تهیه کنیم؟

میخکوب شارژی باید به جهت نحوه حساس بودن عملکردش از مراکز اصلی فروش تهیه شود تا کاربر بتواند خاطری جمع از اصالت کالا و مستحکم بودن اتصالاتش داشته باشد اگر به سراغ واسطه ها بروید هم موجب کاهش اعتبار کاری خودتان می شوید و هم نمی توانید کار خود را تضمین کنید.