تفنگ میخکوب برقی

تفنگ میخکوب برقی

یکی از وسایلی که در زمینه عمران، کناف کاری و مبل سازی کاربرد بسیاری دارد تفنگ میخکوب برقی است. با پیدایش میخکوب ها، چکش ها کنار گذاشته شدند زیرا به کارگیری آن ها نه تنها ایمنی لازم را نداشت بلکه زمان زیادی را هم جهت کار میخکوبی صرف می کرد همچنین پرتی میخ هم داشت یا میخ را کج در سطح فرو می کرد و یا در صورت کج شدن قابل استفاده نبود به همین جهت افراد تفنگ میخکوب را برای کار خود انتخاب کردند. در این مطلب قصد داریم شما را با تفنگ میخکوب برقی و تفاوت آن با دیگر میخکوب ها آشنا کنیم تا در هنگام خرید بهترین نوع تفنگ میخکوبی را انتخاب نمایید پس با ما همراه باشید.

میخکوب برقی ارزان چیست؟

یکی از ابزارهای مهم در صنعت ساخت و ساز مبل میخکوب برقی ارزان است که می توان آن را در جعبه ابزار افرادی یافت که به کار مبل سازی مشغول هستند. مبل سازان به جهت کوبیدن میخ های بسیار به میخکوب برقی نیاز دارند زیرا استفاده از این اسلحه به افزایش سرعت انجام کار میخکوبی کمک شایانی می کند. این اسلحه کارایی بسیار بالایی جهت کوبیدن میخ در هر شرایطی را دارد. تفنگ میخکوب برقی به وسیله میخ و چاشنی کار خود را انجام می دهد به این صورت که ابتدا میخ و چاشنی قبل از عملیات میخکوبی وارد دستگاه می شوند و با فشار ماشه مواد منفجره در چاشنی باعث ایجاد نیروی احتراق می شود سپس این نیروی محرکه میخ را به درون سطح شلیک می نماید. در برخی از مشاغل به دلیل استفاده زیاد از میخ، تفنگ میخکوب برقی مورد استفاده قرار می گیرد زیرا موجب افزایش کارایی، کاهش زمان اجرای میخ زنی و میخ زنی صحیح می شود. میخکوب برقی ارزان به جهت اینکه از کمپرسور هوا و باتری استفاده نمی کند دارای وزن بسیار کمی می باشد که این امر موجب راحتی در روند استفاده این دستگاه شده است‌، همین موضوع باعث می شود تا دست فرد در زمان به کارگیری تفنگ میخکوب برقی در تایم های بالا، احساس خستگی کمتری نسبت به مدل های دیگر آن داشته باشد.

سایت سازه کاران دکور با سال ها تجربه در زمینه فروش میخ و چاشنی آماده خدمت رسانی به تمامی عزیزانی است که به دنبال محصولی مرغوب و باکیفیت می گردند، شما می توانید با مراجعه به وب سایت این شرکت کلیه محصولات آن را مشاهده نمایید و پس از انتخاب محصول سفارش خود را از طریق شماره های موجود در وب سایت به اطلاع کارشناسان فروش برسانید.

میخکوب برقی قوی چه تفاوتی با میخکوب های دیگر دارد؟

همان طور که می دانید میخکوب ها دارای انواع مختلفی هستند که به چند دسته اعم از بادی، برقی، گازی و شارژی تقسیم می شوند. در اینجا به توضیح و مقایسه یکی از این تفنگ ها با میخکوب برقی قوی می پردازیم:

تفنگ میخکوب بادی همان طور که از نامش مشخص است به وسیله یک کمپرسور باد کار میخکوبی را انجام می دهد قسمت شلیک میخ شامل یک سیلندر می باشد که درون آن یک پیستون وجود دارد و با حرکت به طرف بالا و پایین، میخ ها به سمت نوک میخکوب روانه می شوند. این میخکوب ها به عقیده برخی از افراد به صرفه تر می باشند و می توانند بهترین انتخاب برای طولانی مدت باشند همچنین تنوع در این میخکوب ها سبب شده است تا به تمامی نیازهای متقاضیان خود پاسخ دهند از طرفی اگر این دستگاه ها به شکل صحیحی مراقبت شوند و سرویس دهی آن ها در بازه معینی صورت بگیرد موجب افزایش عمر مفید آن ها خواهد شد. بی سر و صدا بودن تفنگ میخکوب برقی یکی از تفاوت های این ابزار می باشد که خیال شما را از استفاده آن در منزل تضمین می نماید و با خاطری جمع می توان از این اسلحه برای استفاده در فضاهای بسته استفاده نمود. قیمت پایین میخکوب برقی نسبت به مدل های دیگر باعث افزایش محبوبیت آن شده است و دلیل قیمت مناسب آن هم نداشتن کمپرسور هوا می باشد همچنین میخکوب برقی نسبت به میخکوب بادی دارای نگهداری راحت تری می باشد.

مد نظر داشتن کمپرسور هوا در هنگام مقایسه تفنگ های بادی و برقی اهمیت ویژه‌ای دارد زیرا منبعی که از آن برای شلیک میخ استفاده می نماید این بخش است اگر میخکوب بادی دارای ظرفیت بالایی باشد زمان زیادی طول خواهد کشد تا بدون افت فشار میخکوبی را انجام دهید ولی اگر ظرفیت کم باشد احتمال این که در زمان میخکوبی با افت فشار مواجه شود بسیار است و ممکن است برای مدتی کار متوقف شود اما تفنگ میخکوب برقی به جهت آن که با برق کار می کند دچار افت فشار نمی شود. در نهایت این شما هستید که باید تصمیم بگیرید کدام میخکوب برای پروژه شما مناسب است.کلیه موارد ذکر شده موجب شده است تا افرادی که به دنبال تفنگ میخکوبی کم حجم اما کارآمد هستند را متقاعد کند تا میخکوب برقی را تهیه نمایند. سازه کاران دکور یکی از سایت های معتبر و مراکز فروش انواع تفنگ میخکوب می باشد که خیال شما را تا چندین سال از جهت اصالت کالا و خدمات پس از فروش آن راحت می نماید، شما می توانید پس از انتخاب میخکوب جهت خرید سفارش خود را ثبت نمایید.میخکوب برقی جدید

انواع میخکوب برقی قوی

میخکوب های برقی دارای تنوع بالای در برند می باشند در این بخش به شرح تعدادی از آن ها می پردازیم تا شما انتخاب راحت تری داشته باشید، انواع میخکوب برقی قوی در متن ذیل آورده شده است:

تفنگ میخکوب برقی برند المکس

یکی از باکیفیت ترین میخکوب های برقی که توجه متقاضیان بسیار زیادی را به خود جلب نموده است میخکوب برقی المکس می باشد. امروزه نیاز به ابزارهایی که سرعت و روند کار را افزایش می دهند و می توانند بهترین جایگزین منابع نیروی انسانی باشند در صنایع مختلف احساس می شود و ابزاری که از کیفیت بالایی ساخته شده است جایگاه ویژه ای در بین فروشندگان و خریداران خود دارد. اکثر محصولات المکس ساخت چین می باشد که بعد از تولید، مونتاژ و بسته بندی به مقصد کشور مورد نظر ارسال می گردد. تفنگ میخکوب برقی المکس دارای تنوع بالایی می باشد که در هر زمینه ای توانسته است نیاز کاربران خود را تأمین نماید.

میخکوب برقی برند تروتک

این میخکوب برقی ساخت کشور آلمان است که در زمینه تولید انواع ابزارهای نیمه صنعتی و صنعتی فعالیت می کند. محصولات تولیدی این شرکت را می توان به دستگاه تصفیه هوا و فن، دستگاه اندازه گیری صنعتی، دستگاه های نظارت بر آب و هوا و دستگاه های رطوبت گیر خلاصه کرد. این شرکت با تلاش های فراوان توانسته است تا نام خود را جزو مشهورترین شرکت ها ثبت نماید.

میخکوب برقی برند یوشیتا

شرکت یوشیتا یکی از تولید کنندگان ابزاهای صنعتی در ویتنام است همچنین یکی از برندهای تجهیزات سفارشی ساخت چین هم می باشد و شاید از نظر حجمی در بازار کم باشد اما از نظر کیفیتی بسیار بالاست.

میخکوب برقی برند اریکسون

برند اریکسون خیلی سریع به بازار عرضه شد و در تایم بسیار کوتاهی مورد توجه افراد قرار گرفت. این میخکوب به دلیل قیمت مناسب و کیفیت خوبی که دارد سریعاً در بازار جایگاه خود را پیدا نمود. این تجهیزات در دسته ابزارهای مرغوب چینی قرار گرفته اند و از نظر قیمتی در زمینه مقایسه از کیفیت بسیار خوبی برخوردارند.

تفنگ میخکوب برقی ای اند ال

این برند یکی از مارک های شناخته شده درجه یک چین می باشد که در زمینه وسایل غیربرقی تخصصی و الکتریکی فعالیت می کند. از ابزارهای برقی این برند می توان به میخکوب برقی، دریل برقی، پیچ گوشتی برقی و غیره اشاره نمود،‌ این مارک یکی از بهترین تولید کنندگان تفنگ میخکوب برقی در بازار می باشد.

تفنگ میخکوب برقی پاور پلاس

یکی دیگر از بهترین برندهای تفنگ میخکوب برقی مارک پاور پلاس است و نام برندی در بلژیک که وسایل صنعتی تولید می نماید. این برند با بیش از ۲۰ سال سابقه، محصولاتی باکیفیت و مرغوب را به بازار عرضه می نماید.

این ها تعدادی از برندهای خوب در بازار ‌میخکوب برقی بودند شما می توانید برندهای خوب دیگر را هم در وب سایت شرکت های معتبر فروش این محصولات مشاهده نمایید و پس از بررسی تفنگ میخکوب مورد نیاز خود آن را سفارش دهید. مجریان کناف کاری هم یکی از گروه هایی هستند که از تفنگ میخ و چاشنی برای اتصالات سازه های کناف استفاده می کنند این دسته از افراد می توانند برای تهیه تفنگ میخکوب و لوازم جانبی آن به سایت سازه کاران دکور مراجعه نمایند تا خدمات ارزنده شرکت هم شامل حال آن ها شود.

 نکات مهم در خرید تفنگ میخکوب

شما در زمان انتخاب تفنگ میخکوب باید عواملی را در نظر بگیرید تا بتوانید بهترین نوع میخکوب را انتخاب نمایید:

وزن و سایز میخکوب

میخکوب ها به جهت تنوعی که دارند دارای عملکرد، سایز و وزن های متفاوتی هستند که باید متناسب با کاری که انجام می دهند انتخاب شوند نکته دیگر وزن میخکوب می باشد که هرچه سبک تر باشد دستتان را خسته نخواهد کرد.

سرعت میخکوب

این عامل یکی از مهم ترین موارد در خرید تفنگ میخکوب است زیرا هرچه سرعت میخکوب بالاتر باشد مدت اتمام کار سریع تر خواهد بود اما در زمان سرعت بالا، اپراتور باید دقت و مهارت کافی را برای میخکوبی داشته باشد.

قدرت میخکوب

یکی دیگر از عوامل انتخاب میخکوب قدرت آن می باشد همان طور که می دانید تفنگ بادی نسبت به میخکوب برقی و گازی دارای قدرت بیشتری است زیرا از فشار هوا برای شلیک میخ کمک می گیرد ولی شما باید انتخاب خود را براساس فضای کاری انتخاب نمایید اگر برای حجم های پایین تر نیازمند میخکوب بودید می توانید از تفنگ میخکوب برقی استفاده نمایید.

نوع و ظرفیت خشاب

میخکوب ها از نظر محفظه نگه دارنده دارای دو مدل مخزن حلقه ای و ردیفی می باشند شما با توجه به ظرفیت میخی که برای کار خود نیاز دارید می توانید این مورد را بررسی نموده و سپس برای خرید آن اقدام نمایید.

نحوه میخ کوبیدن

اگر برای شما نحوه میخ کوبیدن اهمیتی ندارد و صرفاً می خواهید میخ را بکوبید می توانید از هر میخکوبی استفاده نمایید اما اگر برایتان نحوه شلیک مهم است باید قبل از تهیه، آن را تست نمایید تا مشاهده کنید که به چه طریق میخ روی سطح قرار می گیرد.

 نکات مهم در خرید تفنگ میخکوب

ضامن ایمنی

ایمنی در هر کاری همیشه حرف اول را می زند به خصوص در استفاده از تفنگ میخکوب زیرا به همان اندازه که مفید است و با سرعت کارها را انجام می دهد و میخ را شلیک می کند همان قدر می تواند مضر باشد. شما تصور کنید میخی که با قدرت به سطح مورد نظر پرتاب می شود به طور اتفاقی در جسم یک فرد فرو رود چه خطرات جانی را می تواند به همراه داشته باشد. کلیه میخکوب ها دارای دو مدل ضامن هستند یکی ضامن تماسی و دیگری ضامن ترتیبی، نوع دوم ضامن ایمنی یعنی مدل ترتیبی باعث می شود تا زمانی که از اسلحه استفاده نمی کنید در صورت برخورد به محلی میخ شلیک نشود.

اندازه ماشه

شلیک میخ توسط فشردن ماشه انجام می شود برخی از افراد برای انجام کارهای خود از دستکش استفاده می کنند اندازه ماشه باید به گونه ای باشد که با سایز دست اپراتور همخوانی داشته باشد.

قابلیت عمق نفوذ

برخی از میخکوب ها قابلیت تنظیم عمق نفوذ میخ به سطح را دارند و اگر اپراتور فردی است که مهارت کافی برای کار با عمق های مختلف دارد می تواند از این گزینه استفاده نماید.

سیم اتصال تفنگ میخکوب برقی

سیم اتصال یکی از گزینه های مهم در خرید تفنگ میخکوب برقی می باشد شما باید هنگام خرید با توجه به کیفیت جنس سیم، آن را تهیه نمایید در غیر این صورت سیم اتصال می تواند در زمان استفاده خراب شود.

قیمت میخکوب

کلیه عوامل بالا در تعیین قیمت میخکوب نقش دارند تنها نکته این است که شما باید در زمان خرید فقط به کیفیت بپردازید نه قیمت زیرا تفنگ میخکوب ارزان باعث می شود تا اپراتور کم کار خود بگذارد بنابراین شما می توانید برا تهیه میخکوب باکیفیت ارزان آن را از مراکز اصلی فروش تهیه نمایید.

قیمت تفنگ میخکوب دست دوم

شرکت های معتبر برای کلیه افرادی که نیاز به تفنگ میخکوب دارند شرایطی را فراهم کرده اند تا اگر فرد بودجه مناسب برای خرید تفنگ میخکوب نو را ندارد بتواند با مراجعه به سایت این شرکت ها تفنگ میخکوب دست دوم را تهیه نماید. قیمت تفنگ میخکوب دست دوم نسبت به میخکوب نو دارای تفاوت هایی است و یکی از این تفاوت ها نداشتن مزیت های خرید تفنگ میخکوب نو می باشد که می توان به تضمین اصالت کالا اشاره کرد. تفاوت دیگر تفنگ میخکوب دست دوم نسبت به میخکوب نو نداشتن یا کم داشتن ابزار پک تمیزکننده و محافظ آن می باشد اما از لحاظ قیمتی مناسب تر از میخکوب نو می باشد. خیلی از افراد یا تازه کارند و یا شرایط مالی خوبی را برای تهیه میخکوب نو ندارند بنابراین چون قیمت تفنگ میخکوب دست دوم پایین تر است به سراغ این تفنگ می روند فقط یادتان باشد که این ابزار را حتماً از شرکت های معتبر که سابقه طولانی در زمینه فروش آن دارند تهیه نمایید. برخی از واسطه ها با قیمتی بسیار پایین تر افراد را فریب می دهند تا تفنگ دست دوم را از آن ها خریداری نمایند اما افراد نمی دانند که تهیه این ابزار از این افراد چه عواقبی را می تواند داشته باشد پس برای جلوگیری از ضرر و زیان خود می توانید به مراکز اصلی فروش مراجعه نمایید تا خاطری آسوده از خرید خود داشته باشید. یکی از این مراکز سایت سازه کاران دکور می باشد که به جهت رفاه کاربران، میخکوب دست دوم را برای فروش در اختیار کلیه افراد قرار داده است و شما می توانید برای تهیه تفنگ میخکوب دست دوم به وب سایت آن مراجعه نمایید.

۱. تفنگ میخکوب برقی چیست؟

اسلحه میخکوب برقی یکی از ابزارهایی است که به وسیله برق و اتصال سیم برق به پریز نیروی خود را تأمین می کند این میخکوب در صنایع مبل سازی بسیار پرکاربرد می باشد.

۲. تفاوت تفنگ میخکوب برقی با تفنگ میخکوب شارژی چیست؟

تفنگ شارژی از طریق باتری تغذیه می شود اما میخکوب برقی از جریان برق تغذیه می کند همچنین میخکوب برقی قدرتی بالاتر از میخکوب شارژی دارد.

۳. مزیت های استفاده از تفنگ میخکوب برقی چیست؟

استفاده از میخکوب های برقی مزیت های بی شماری دارند که می توان به سرعت بالای اجرای کار، قیمت مناسب، ایمن بودن دست ها در زمان میخکوبی، کاربری آسان و غیره اشاره نمود.

۴. تفنگ میخکوب دسته دوم را از کجا تهیه نماییم؟

برای خریدی ایمن و مطمئن شما باید تهیه تفنگ میخکوب دست دوم را از طریق مراکز اصلی فروش این محصولات تهیه نمایید نه از افراد واسطه زیرا شرکت های اصلی فروش به جهت سابقه ای که دارند تفنگ را بررسی می کنند و بعد در اختیار متقاضیان قرار می دهند اما افراد واسطه تنها برای سود بیشتر محصولی را که نه کیفیت دارد و نه تضمین به متقاضیان پیشنهاد می دهند.

۵. آیا می شود با تفنگ میخکوب برقی در آپارتمان کار کرد؟

بله می شود زیرا این میخکوب برقی سرو صدای کمتری نسبت به بقیه میخکوب ها دارد و مجهز به صدا خفه کن هم می باشد شما با خیالی راحت می توانید از میخکوب برقی در آپارتمان هم استفاده نمایید.