تفنگ میخکوب کامرکس

تفنگ میخکوب کامرکس

به عنوان جایگزینی سریع، تمیز و دقیق برای چکش، تفنگ میخکوب کامرکس بهترین ابزار برای کوبیدن میخ ها به بتن، فولاد و سایر مواد سخت می باشد. این تفنگ ها درست مانند یک اسلحه گرم کار می کنند و نیروی لازم برای میخ زدن را از انفجار ناشی از فشنگ باروت به دست می آورند. تفنگ میخکوب کامرکس از یک برند تایوانی با کد ۴۵CT به عنوان اسحله تک تیر زن در کشور تایوان ساخته می شود. کامرکس یکی از نام های تجاری معروف است که در زمینه تولید تفنگ های میخکوب بتن فعالیت می کند، تنوع گسترده این تفنگ موجب شده تا بتوان آن را در هر پروژه ای استفاده کرد. این تفنگ میخکوب درون یک کیف ضد ضربه که نام برند کامرکس به روی آهن آن حک شده می باشد، دلیل وجود این کیف های سخت BMC این است که هم از محتویات محافظت کنند و هم مشتریان را به طور همزمان جذب نمایند. علاوه بر خود تفنگ، هر یک از این هارد باکس ها طیف گسترده ای از لوازم جانبی مفید را برای تمیزکاری و حفاظت طولانی مدت این تفنگ درون خود جای داده اند که استفاده از این وسایل موجب افزایش طول عمر تفنگ میخکوب کامرکس می شود. این وسایل عبارتند از: عینک ایمنی برای محافظت از چشم ها و نیمه بالایی سر، یک برس فولادی گرد و یک برس فولادی دسته چوب جهت تمیز کردن قطعات داخلی اسلحه، یک میله فولادی جهت بیرون آوردن برخی قطعات، یک اسپری روغن گیر ضد زنگ جهت نظافت اسلحه میخکوب، یک حوله تمیز برای خشک کردن اسپری، ۳ قطعه یدکی جهت فنر ضربه گیر، ۵ قطعه یدکی برای ضربه گیر که از قطعات مصرفی اسلحه میخکوب است، دفترچه راهنما و یک آلن اقلامی هستند که در هنگام خرید این تفنگ باید در داخل هارد باکس موجود باشند. تفنگ میخکوب کامرکس در ابتدا نوع مناسب قیمت، اسلحه های هیلتی بوده و تقریباً بیش از دو دهه هست که در ایران به فروش می رسد. برای استفاده از تفنگ میخکوب کامرکس باید میخ ها را به شکل تکی درون آن قرار داد تا عمل میخکوبی از طریق چاشنی های ۱۰ عددی که در جای خود قرار گرفته اند صورت گیرد.

کاربرد تفنگ میخکوب کامرکس

تفنگ میخکوب کامرکس کاربردهای بسیاری اعم از متصل کردن ورقه های آهنی و توری جهت نصب کردن کاشی به موادی مانند آهن و بتن دارد. بسیاری از صاحبان خانه از تفنگ میخکوب کامرکس بتن برای بازسازی مناطق زیرزمین استفاده می کنند. آن ها می توانند برای میخ زدن جعبه فیوز به دیوارهای بتنی، اتصال قاب های چوبی به پایه یا ایجاد قفسه برای ذخیره سازی مفید باشند. کاربر تفنگ میخکوب کامرکس باید طبق پروژه ای که در دست دارد سایز میخ تفنگ و رنگ چاشنی آن را انتخاب نماید. این تفنگ قابلیت شلیک میخ های ۲ تا ۴ سانتی متری را در بتن دارد و نسبت به سایز میخ و نوع بتن، چاشنی و میخ آن باید انتخاب گردد. این نکته را به یاد داشته باشید زمانی که سایز میخ شما بیشتر است باید از قوی ترین چاشنی ها استفاده نمایید که در این تفنگ چاشنی مشکی دارای بیشترین قدرت می باشد. این تفنگ میخکوب به صورت کاملاً اتوماتیک عمل می کند و بعد از هر شلیک به صورت خودکار مسلح می شود. داشتن استانداردهای بین المللی و تأییدیه های لازم یکی از مهم ترین ویژگی های تفنگ میخکوب بتن می باشد. اگر در زمینه انتخاب دچار تردید شده اید می توانید جهت مشاوره با کارشناسان شرکت سازه کاران دکور ارتباط داشته باشید، کارشناسان در مورد تمامی سؤال هایی که برای شما پیش می آید بهترین پاسخگو می باشند. هیچ وقت از افراد متفرقه که فقط استفاده کننده تفنگ میخکوب کامرکس هستند سؤالی نپرسید زیرا می توانند شما را به اشتباه راهنمایی کرده و باعث آسیب های مالی و حتی جانی به شما شوند. این نکته را هم به یاد داشته باشید که از افراد واسطه تفنگ میخکوب کامرکس را خریداری نکنید زیرا کیفیتی که شرکت های اصلی فروش در تفنگ های میخکوبی دارند این تفنگ ها به هیچ عنوان آن کیفیت را ندارند و همین امر می تواند موجب خسارات سنگینی برای شما شود.

نوع میخ و چاشنی تفنگ میخکوب کامرکس

هر تفنگ میخکوب دارای میخ و چاشنی خاصی است که باید هر ۳ با هم سازگار باشند تا بتوانند بدون دغدغه کار میخکوبی را به شکلی صحیح انجام دهند. میخ های مورد استفاده در تفنگ میخکوب کامرکس میخ های تکی واشردار است و چاشنی های مورد استفاده این اسلحه خشاب های ۱۰ عددی در رنگ های قرمز، مشکی، زرد و سبز می باشند. پرکاربردترین میخ و چاشنی در تفنگ میخکوب کامرکس میخ سایز ۳۲ و چاشنی به رنگ قرمز است، در بخش انتهایی این تفنگ ۳ درجه قدرت طراحی شده است تا براساس نوع نرمی و سختی کار افراد بتوانند آن را تنظیم کنند تا میخکوب بهترین عملکرد خود را نشان دهد و اما برند میخ و چاشنی مورد استفاده تفنگ میخکوب کامرکس که تقاضای بسیاری دارد نام اعتباری رد هیت می باشد. تنوع میخ و چاشنی در بازار بسیار است و شما می توانید برای مشاهده تفنگ میخکوب کامرکس و میخ و چاشنی آن به سایت سازه کاران دکور سری بزنید، این سایت جزو باسابقه ترین شرکت ها در زمینه فروش این محصولات باکیفیت می باشد.

مزایای تفنگ میخکوب کامرکس

حتی با تجربه ترین و ماهرترین صنعت گر متوجه خواهد شد که تفنگ میخکوب کامرکس باعث صرفه جویی در زمان و افزایش دقت می شود. با وجود تفنگ میخکوب دستی کامرکس که با کیفیتی بالا و قیمت های مقرون به صرفه در دسترس هستند، دلیلی وجود ندارد که صاحبان خانه و حرفه ای ها آن را به مجموعه ابزار خود اضافه نکنند. وقتی پروژه‌ هایی در اطراف خانه دارید که باید تکمیل کنید، همیشه باید بیش از چند میخ را چکش کنید بسته به میزان میخکوبی که باید انجام دهید، چکش می تواند غیرعملی شود و فقط سرعت شما را کاهش داده و شما را خسته می کند در آن زمان است که باید مزایای استفاده از تفنگ میخکوب چاشنی دار کامرکس را در نظر بگیرید و از آن استفاده کنید این مزایا شامل:

قدرت بیشتر با تلاش کمتر

با قدرت نیروی تحت فشار، یک تفنگ میخکوب چاشنی دار می تواند به راحتی با یک فشار به ماشه، میخ را به یک سطح جامد فشار دهد در مقابل، یک چکش برای کوبیدن میخ به دو یا سه ضربه احتیاج دارد بنابراین انرژی بیشتری را از ما می گیرد.

نتایج سریع تر

با استفاده راحت از تفنگ میخکوب دستی کامرکس سرعت کار شما بیشتر می شود این تفنگ به جای اینکه مدت زمان بیشتری را صرف چکش زدن یک میخ کند تا محکم شود، فقط یک یا دو ثانیه را صرف انجام همان کار می کند حتی سرعت یک نجار با تجربه هم نمی تواند با سرعت تفنگ میخکوب دستی کامرکس رقابت کند.

نتایج دقیق تر

با سرعت، هیچ فداکاری در دقت وجود ندارد هنگام چکش زدن، به راحتی می توان حرکت ضربه را از دست داد و به طور تصادفی میخ را کج کرد که در این صورت باید میخ را دوباره بکوبید و یا آن را با همان زاویه کجی که دارد وارد سطح کنید. تفنگ میخکوب دستی کامرکس تضمین می کند که هر میخ از نظر نیروی استفاده شده یکنواخت می باشند و دقیقاً در موقعیت مورد نظر شما نفوذ می کنند.

انگشتان شما را ایمن نگه می دارد

یکی از مهم ترین مزیت های استفاده از تفنگ میخکوب چاشنی دار، ایمن بودن دست ها از صدمه و آسیب می باشد. وقتی میخ را می ‌کوبید، باید با یک دست آن را ثابت کنید و با دست دیگر به آن ضربه بزنید با چکش زدن دستی، خطر ضربه زدن به انگشت همیشه وجود دارد. تفنگ میخکوب دستی کامرکس نیازی به این ندارد که دست خود را درست در جایی که باید میخ را بکوبید قرار دهید دست ‌های شما ایمن هستند، بنابراین خطر آسیب ‌دیدگی که می‌ تواند باعث کند شدن کار شود یا در سناریوهای بدتر نیاز به مراقبت پزشکی داشته باشد را ندارید.

سرمایه گذاری که برای خودش هزینه می کند

در حالی که هزینه تفنگ میخکوب کامرکس گران تر از چکش است، مزایایی که با آن همراه است ارزش قیمت اولیه را دارد، کار سریع تر و ایمن تر دو چیز هستند که ارزش معامله را کمی بیشتر می کنند. شما در کنار سرمایه گذاری که برای خرید این تفنگ میخکوب می کنید از آن هم استفاده می کنید. همان طور که این ابزارهای برقی محبوب و مفید هستند، می توانند معامله سودآوری برای سرمایه گذاری توزیع کنندگان، وارد کنندگان و مصرف کنندگان این ابزار داشته باشند.

تفنگ میخکوب دست دوم کامرکس

برخی از افراد که هزینه پرداخت تفنگ میخکوب نو را ندارند خرید تفنگ میخکوب دست دوم را انتخاب می کنند این مدل میخکوب را به جهت استفاده شدن، باید از مراکز معتبر فروش این محصولات تهیه کرد زیرا آن ها به دلیل تجاربی که دارند می دانند چه تفنگی کارکرد خوبی دارد و چه تفنگی برای فروش مناسب نیست. این مراکز به دلیل اعتباری که دارند هیچ وقت تفنگ دست دوم نامرغوب را به کاربران تحویل نمی دهند اما اگر واسطه ها به شما پیشنهاد خرید این تفنگ را دادند این پیشنهاد را رد کنید زیرا آن ها ضمانتی برای سالم بودن این تفنگ به شما نمی دهند. بهترین کار برای تهیه میخکوب دست دوم، خرید به صورت اینترنتی از مراکز اصلی فروش این محصولات می باشد. سایت سازه کاران دکور هم به جهت رفاه حال کاربرانی که بودجه کافی برای تهیه تفنگ نو ندارند خرید تفنگ دست دوم باکیفیت را در خدمت کاربران گرامی قرار داده است. شما می توانید با مراجعه به وب سایت این شرکت و از طریق تماس با کارشناسان آن محصول انتخابی خود را تهیه نمایید.

 

تفنگ میخکوب دست دوم کامرکس

ایمنی تفنگ میخکوب کامرکس

یکی از مهم ترین نکته هایی که باید به آن توجه داشته باشید رعایت ایمنی کار شما در زمان استفاده از تفنگ میخکوب می باشد عینک محافظ چشم، گوش گیر و به کارگیری دستکش جزو اصول مهم ایمنی هستند. مانند همه ابزارهای برقی، تفنگ میخکوب کامرکس نیز می تواند خطرناک باشد، نیروی تولید شده توسط تفنگ میخکوب می تواند یک میخ را در استخوان انسان بکوبد. همه کارگرانی که از این تفنگ استفاده می کنند باید در زمینه استفاده از آن ها آموزش ببینند. آموزش باید به عملکرد ایمن تفنگ میخکوب، الزاماتی جهت حفاظت فردی (PPE) و هر جهت خاص که در دفترچه راهنمای سازنده بیان شده است، بپردازد. اطلاعات بیشتر در مورد استفاده ایمن از این تفنگ ها ممکن است از سازمان های آموزشی، انجمن های صنعتی یا تولیدکنندگان نیز در دسترس باشد. برای اطمینان از عملکرد صحیح مکانیسم، از تفنگ میخکوب خود محافظت کنید و در صورت بروز هر گونه مشکل، آن را توسط یک فرد ذیصلاح یعنی نمایندگی مجاز تعمیر نمایید یا آن را تعویض کنید. اگر تفنگ میخکوبی به شکلی نادرست کارش را انجام می دهد حتماً به مرکز خرید این تفنگ اطلاع داده تا آن را به جهت گارانتی که دارد تعویض نماید.

محافظت از تفنگ میخکوب چاشنی دار کامرکس

اگر می خواهید طول عمر تفنگ میخکوب شما و راندمانش را افزایش دهید باید بعد از ۱۰۰ الی ۲۰۰ شلیک میخ، آن را تمیز نمایید. نظافت قطعات مهم داخلی تفنگ مانند سمبه، هادی میخ، ضربه گیر، فنر ضربه گیر و میله میخ جازن یکی از کارهای مهم در حفاظت از قطعات مهم تر تفنگ می باشد و این بررسی موجب می شود تا آسیب های کمتری به قطعه های اصلی وارد آید. این نکته را به یاد داشته باشید که قبل از شروع هر کاری باید تفنگ را تمیز نمایید و از شلیک های پی در پی خودداری کنید. شما می توانید با چک کردن قطعات جدا شونده و در صورت دیدن تغییرات ظاهری آن ها اقدام به تعویض این قطعات نمایید. در این تفنگ قطعه ای به نام سمبه وجود دارد که با عمل کردن چاشنی، میخ مورد نظر را به داخل سطح فرو می برد این سمبه در زمان برخورد با آهن خراب خواهد شد پس حواستان به این قطعه باشد. بعد از هر ۵۰۰ شلیک، تفنگ میخکوب چاشنی دار کامرکس را با اسپری مخصوص و فرچه نظافت کنید. استفاده کردن از میخ چاشنی هایی که با کیفیت هستند به افزایش طول عمر تفنگ کمک می کنند پس از بهترین میخ چاشنی استفاده نمایید. این تفنگ به هیچ عنوان نباید در معرض آب و رطوبت قرار بگیرد. به هیچ عنوان از گیریس و روغن جهت روان شدن قطعات استفاده نکنید‌. برای افزایش طول عمر این تفنگ حواستان باشد در زمان استفاده به زمین پرتاب نشود. به دستگاه بعد از شلیک ۲۵ الی ۳۰ میخ استراحت دهید.

خطرات استفاده از تفنگ میخکوب

بیشتر صدمات ناشی از تفنگ های میخکوب به این دلیل است که کاربر به طور تصادفی با پوزه تفنگ به قسمتی از بدن ضربه می زند در حالی که کلید ماشه ابزار را نگه داشته است. در تفنگ میخکوب خطر نفوذ میخ به بدن وجود دارد که با تماس مستقیم با دهانه تفنگ پر شده و با انحراف هنگام کج شدن از سطح سخت از طریق مواد نرم یا نازک اتفاق می افتد. افراد دیگری نیز می توانند خود را به طور تصادفی در موقعیت هایی قرار دهند که مستقیماً در معرض یک تفنگ میخکوبی می باشند این موقعیت برای افرادی که ناتوانی جزئی یا دائمی و نابینایی دارند پیش می آید که در برخی موارد منجر به فوت فرد می شود.

قیمت تفنگ میخکوب بتن کامرکس

قیمت تفنگ میخکوب بتن کامرکس به عوامل متعددی وابسته می باشد یکی از این عوامل نوسانات دلاری و ارزی است زیرا این تفنگ یک محصول واردتی می باشد و به راحتی این نوسانات به روی قیمت آن تأثیر می گذارد و همیشه در حال تغییر است. عامل دوم روش خرید این تفنگ می باشد اگر شما از مراکز اصلی این محصول را تهیه نمایید قیمت پایین تری نسبت به جاهای دیگر پرداخت می کنید در غیر این صورت مبلغ بالاتری را باید بپردازید. اگر قصد خرید تفنگ میخکوب بتن دستی کامرکس را دارید می توانید برای آگاه شدن قیمت از طریق تماس با شماره های ذکر شده در وب سایت و ارتباط گرفتن با کارشناسان این شرکت مبلغ را استعلام نمایید.

تفنگ میخکوب دستی کامرکس به چه منظور استفاده می شود؟

تفنگ میخکوب دستی کامرکس به جهت اتصال سازه های مختلف به بتن، آهن و غیره توسط استفاده از میخ و چاشنی که وظیفه شلیک کردن میخ را دارد مورد استفاده قرار می گیرد.

هارد باکس تفنگ میخکوب چاشنی دار کامرکس شامل چه اقلامی است؟

این کیف محافظتی اقلامی را جهت تمیزکاری و نگهداری طولانی مدت این تفنگ دارد این وسایل عبارتند از: دستمال حوله ای، عینک محافظ، دو برس فولادی، اسپری ضد زنگ و غیره.

چه موارد ایمنی را باید برای کار با تفنگ میخکوب دستی رعایت کنیم؟

استفاده از عینک برای حفاظت از سر و چشم، پاک سازی محل از وسایلی که قابل احتراق هستند و کشیدن تفنگ از پریز برق در صورت استفاده نکردن.

تفنگ میخکوب چاشنی دار چه مزایایی دارد؟

مزیت های تفنگ میخکوب چاشنی دار را می توان به افزایش سرعت کار، نتیجه دقیق و سریع، سرمایه گذاری در کنار استفاده از آن و بالا بردن ایمنی خلاصه کرد.

تفنگ میخکوب دست دوم باید از کجا تهیه شود؟

شما برای اینکه بتوانید از خرید تفنگ میخکوب دست دوم تجربه خوبی را کسب نمایید باید آن را از مراکز اصلی فروش این محصولات مانند سازه کاران دکور به صورت اینترنتی سفارش دهید.