تفنگ میخکوب هیلتی

تفنگ میخکوب هیلتی

تفنگ میخکوب هیلتی برای زمانی که نیاز به سوراخ کردن سطحی دارید گزینه بسیار خوبی است، دقت و قدرت این تفنگ میخکوب آن را برای انواع پروژه ها کارآمد می کند. اما چگونه کار می کند؟ و چه ویژگی هایی دارد؟ این نگارش به بررسی نحوه عملکرد تفنگ هیلتی و برخی از مزایای کلیدی آن می پردازد بنابراین، چه پیمانکار باشید و چه خودتان بخواهید اطلاعات بیشتری در مورد این ابزار مفید کسب نمایید ادامه مطلب را بخوانید.

 تفنگ میخکوب هیلتی یک ابزار برقی است که از هوای فشرده برای کوبیدن میخ ها یا سایر بست ها به مواد استفاده می کند هوای فشرده به واسطه کمپرسوری که تغذیه آن از طریق یک موتور الکتریکی است تولید می شود سپس هوا از طریق شلنگ به تفنگ هیلتی می رسد. هنگامی که ماشه کشیده می شود، هوای فشرده آزاد شده و یک پیستون را در داخل تفنگ به حرکت در می آورد. پیستون به میخ ضربه می زند و آن را از درون تفنگ به داخل سطح شلیک می کند. تفنگ میخکوب هیلتی برای کنترل میزان هوای آزاد شده قابل تنظیم است و این امر باعث کنترل قدرت تفنگ می شود. این تفنگ انتخابی عالی برای کاربردهای ساختمانی و صنعتی می باشد زیرا بسیار قدرتمند است و می تواند برای کوبیدن میخ حتی به سخت ترین مواد هم استفاده شود.

انواع مختلفی تفنگ میخکوب هیلتی

تفنگ هیلتی گونه های بسیاری دارد که در این متن به شرح تعدادی از آن ها می پردازیم:

تفنگ میخکوب دستی هیلتی

تفنگ میخکوب دستی هیلتی اولین بار به وسیله شرکت هیلتی آلمان طراحی و تولید شد همین امر تحولی عظیم در صنعت ساختمان سازی به وجود آورد و بعد از آن، شرکت های دیگری با برندهای گوناگون این تفنگ را شبیه سازی و وارد بازار کردند اما برند هیلتی به دلیل کیفیتی که دارد همچنان در صدر جداول فروش تفنگ های میخکوبی می باشد. این ابزار به جهت حمل آسان و سرعت کاری که دارد توجه متقاضیان زیادی را به خود جلب کرده است. اگر بخواهیم تفنگ میخکوب دستی را تعریف کنیم می توانیم بگوییم ابزاری است که با استفاده از قدرت چاشنی و فشردن ماشه، میخ را به سطوح مختلف پرتاب می کند و با سرعت و دقتی که دارد موجب می شود میخ ها بدون آن که بشکنند، خمیده شوند و یا حالتشان تغییر کند به سطح شلیک می شوند. تفنگ میخکوب دستی قابلیت استفاده از میخ های نازک تا چند میلی متری را دارد که در انواع پروژه ها می توان از آن استفاده کرد مانند: ساختن مبل، اجرای کفپوش خانگی، نصب دکوراسیون های کناف و غیره. این تفنگ میخکوب دستی مزایای زیادی دارد که در اینجا به تعدادی از آن ها اشاره شده است، مهم ترین مزیت های این تفنگ عبارتند از:

  • سرعت بالای آن در اجرای کار موجب به پایان رسیدن سریع پروژه ها می شود.
  • استفاده راحت از تفنگ دستی که مهارت خاصی را نمی طلبد و به راحتی فرد می تواند با آن کار کند اما به شرط مراعات کردن اصول ایمنی.
  • کار کردن با این ابزار به دلیل وزن سبکی که دارد دست را خسته نمی کند و به گونه ای طراحی شده است که به آسانی درون دست قرار می گیرد و همین امر باعث می شود تا شما تایم طولانی تری را با آن کار کنید.
  • این تفنگ به آسانی خراب نمی شود و نگهداری از آن راحت می باشد.
  • تفنگ دستی جلوی خرد شدن چوب را می گیرد و برای پروژه های ظریف مانند نصب کردن قطعات به روی مبل بسیار مناسب است.

تفنگ میخکوب چاشنی دار هیلتی

تفنگ میخکوب چاشنی دار هیلتی ساخت کشور آلمان می باشد، این گونه از تفنگ در صنعت ساختمان سازی بسیار کاربرد دارد. یکی از کارهایی که در گذشته برای اجرای آن زمان زیادی صرف می شد کوبیدن میخ به سطح بتنی بود این کار دشوار با زحمت های زیادی به ثمر می رسید اما امروزه شما با استفاده از تفنگ میخکوب چاشنی دار هیلتی یا به عبارتی تفنگ میخکوب بتن هیلتی می توانید به راحتی اتصالات پلیت و سازه های مختلف را انجام دهید. این تفنگ‌ میخکوب به‌ واسطه چاشنی، میخ موجود در خان تفنگ را با قدرت بسیار به هدف پرتاب می کند و واشر این میخ موجب می شود صفحه بر روی بتن نگه داشته شود. تفنگ میخکوب چاشنی دار هیلتی دارای حملی آسان و قدرتی بسیار بالا می باشد و هنگامی که قطعه ای از آن آسیب ببیند به راحتی می توان قطعه را تعویض کرد. این تفنگ در نصب کردن ورقه های فلزی در سقف عرشه های فولادی، نصب کردن انواع کناف کاری و دیوارهای کاذب سبک، متصل کردن صفحه ها و ورق ها به بتن و فلز در ساختمان سازی، اجرای اتصالات گوناگون به صورت دائم و موقت در کارگاه ها و غیره کاربرد دارد. برای استارت کار با این تفنگ باید گلنگدن را بالا بیاورید و میخ ها را در جای خود قرار داده و تفنگ را نیز به روی سطح مورد نظر بگذارید سپس ماشه را فشار دهید تا شلیک انجام شود.

تفنگ میخکوب دست دوم هیلتی

خرید تفنگ میخکوب هیلتی ممکن است گران باشد، بنابراین بسیاری از مردم ترجیح می دهند تفنگ میخکوب دست دوم را تهیه نمایند. نوع دست دوم تفنگ های میخکوب شامل مدل های گوناگون تفنگ میخکوب هیلتی می باشد و برای افرادی که در این شرایط اقتصادی بودجه کافی برای خرید هر کدام از این اسلحه ها ندارند مناسب است این افراد با پرداخت هزینه کمتر صاحب یک تفنگ میخکوب خواهند شد. فقط باید حواستان باشد تا به حرف های افراد متفرقه ای که به صورت واسطه تفنگ های دست دوم را می فروشند اعتماد نکنید زیرا این افراد موجب می شوند تا شما خسارات سنگینی را بپردازید اما خودتان خبر ندارید. تفنگی که به شما فروخته می شود به جهت مواد و متریال نامرغوبی که دارد به سرعت خراب شده و شاید حتی به درستی عمل هم نکند به همین جهت شما مجبور می شوید تا به سراغ خرید تفنگ نو بروید. اگر هم قصد خرید تفنگ میخکوب دست دوم را دارید باید از کیفیت آن اطمینان داشته باشید و آن را از مراکزی تهیه نمایید که سابقه و اعتبار کافی در زمینه فروش این محصولات دارند. سایت سازه کاران دکور یکی از مراکز اصلی فروش تفنگ های میخکوب هیلتی می باشد که آن را به جهت تأمین نیازهای کاربران در دو مدل تفنگ میخکوب نو و تفنگ میخکوب دست دوم در اختیار کاربران قرار می دهد تا افرادی که بودجه کافی برای خرید نو آن ندارند بتوانند با خاطری آسوده تفنگ میخکوب دست دوم را از این شرکت خریداری نمایند.

کاربردهای تفنگ میخکوب هیلتی

تفنگ میخکوب هیلتی دارای عملکردهای بسیاری است که در متن زیر به تعدادی از آن ها اشاره می کنیم:

  • استفاده از این تفنگ میخکوب در ساخت مبلمان ، به خصوص زمانی که از چوب های سخت مانند بلوط استفاده می شود.
  • استفاده آن در زمانی که نیاز به چسباندن هر چوب نرمی برای بازسازی کار دارید.
  • به کارگیری این ابزار در نصب قرنیزها
  • استفاده از آن در ساخت کمد و میزهای چوبی
  • چسباندن مهره ها و قالب ها بر روی مبلمان
  • اتصال محکم فلز به سطوح چوبی با سرعتی بالا
  • اتصال چوب به بتن، بلوک آهکی ماسه ای یا فولاد
  • متصل کردن ورق فلزی به بتن، بلوک آهکی شنی یا فولاد

استفاده از تفنگ میخکوب هیلتی نسبتاً آسان است و می‌ توان آن ها را از مراکز معتبر خریداری کرد این تفنگ ها در مدل های شارژی نیز موجود هستند و استفاده از این مدل می تواند راحت تر باشد. سازه کاران دکور یکی از مراکز معتبر ارائه دهنده تفنگ های میخکوب هیلتی می باشد که شما می توانید هر مدل از این تفنگ را انتخاب نموده و خریداری نمایید.

مزایای استفاده از تفنگ میخکوب هیلتی

آیا شما تا به حال از تفنگ میخکوب هیلتی استفاده کرده اید؟ اگر نه، پس احتمالاً از مزایای استفاده از این تفنگ مطلع نیستید. چکش ابزار ساده ای است که می تواند به شما کمک کند میخ ها را به سطح مورد نظر بکوبید اما وقتی نوبت به زدن صدها میخ می رسد، استفاده از چکش دشوار می شود. تفنگ میخکوب دارای مزیت های بسیاری است که در این نگارش به تعدادی از آن ها پرداخته ایم شما می توانید مزایای تفنگ میخکوب هیلتی را بخوانید و سپس تصمیم بگیرید که آیا باید به سراغ تفنگ میخکوب بروید یا همچنان باید از چکش استفاده نمایید.

باعث صرفه جویی در زمان می شود

اولین و واضح ترین مزیت استفاده از تفنگ میخکوب هیلتی این است که در زمان صرفه جویی می کند. کارگران باتجربه ممکن است بتوانند به سرعت میخ ها را چکش کنند، اما هنوز نمی توانند با سرعت یک تفنگ میخکوبی رقابت کنند. یک تفنگ میخکوب می تواند در مدت زمانی که برای کوبیدن یک میخ با دست لازم است، سه میخ را بکوبد.

باعث صرفه جویی در پول می شود

مزیت بعدی استفاده از تفنگ میخکوب هیلتی صرفه جویی در هزینه است در واقع باعث صرفه جویی در پول شما می شود. ممکن است برای کوبیدن ۱۰۰۰ میخ در روز به ۲ کارگر یا بیشتر نیاز داشته باشید، اما با تفنگ میخکوب هیلتی به آن دو کارگر نیازی نخواهید داشت و شما می توانید روزانه ۱۰۰۰ میخ را به راحتی بکوبید. دیدگاه دیگر این است که هنگام چکش زدن با دست، به راحتی می توان هدف را از دست داد یا میخ ها را کج کوبید اما در این تفنگ شما همه میخ ها را به درستی در سطح مورد نظر می کوبید و در هزینه خرید میخ هم صرفه جویی می کنید.

ایمنی همیشه حرف اول را می زند

هر ساله صدمات زیادی در نجاری اتفاق می افتد یکی از دلایل اصلی این آسیب ها استفاده از چکش می باشد، شما ممکن است تجربه چکش زدن به خود را به جای میخ داشته باشید بنابراین برای نجات خود و همچنین کارگرانتان، باید از تفنگ میخکوبی استفاده نمایید.

مزایای استفاده از تفنگ میخکوب هیلتی

نیازی به حمل میخ نیست

هنگامی که یک تفنگ میخکوب دارید، میخ هایی را در تفنگ خود نصب می کنید در نتیجه لازم نیست میخ ها را با خود حمل کنید زیرا گاهی فراموش می کنید که با خود میخ ببرید در نتیجه باید کار خود را متوقف کنید.

قدرتمند تر از چکش می باشد

قرار دادن میخ ها در یک سطح سخت واقعاً کار سختی است اگر تا به حال کوبیدن میخ به یک سطح سخت را تجربه کرده باشید، متوجه خواهید شد که چقدر دشوار است اما با استفاده از این ابزار می توانید هر چقدر هم که سخت باشد تفنگ میخکوب میخ ها را به راحتی در سطح پرتاب می کند، اسلحه های میخکوبی قوی تر و قابل اعتمادتر از چکش هستند.

دقت بیشتر

شما با من موافق خواهید بود که با چکش نمی توانید دقت کامل را بدست آورید در نتیجه، کار بی نقص به دست نمی آید ولی اگر از تفنگ میخکوب هیلتی استفاده کنید می توانید همیشه میخ ها را هدف قرار دهید در نتیجه، کار باکیفیتی را به دست خواهید آورد به هین منظور دقت یکی دیگر از مزایای استفاده از تفنگ میخکوب هیلتی می باشد. شما می توانید با خرید از سایت سازه کاران دکور صاحب بهترین نوع تفنگ میخکوب هیلتی شوید و از خدمات پس از فروش و ضمانت نامه آن با خیالی راحت استفاده نمایید.

نکات ایمنی استفاده از تفنگ میخکوب هیلتی

برای استفاده از این تفنگ شما قبل از انجام هر کار باید اصولی را رعایت نمایید تا ایمنی کار شما تضمین شود و در زمان استفاده از دستگاه دچار آسیب نشوید تعدادی از این نکات در زیر آورده شده است:

 استفاده از عینک در زمان روشن بودن تفنگ میخکوب

این نکته بسیار مهم است شما باید در زمان روشن بودن دستگاه از عینک محافظ استفاده کنید تا چشم و نیمه بالای سر در زمان ایجاد نقص دستگاه ایمن بمانند. این عینک در زمانی که شما اشتباهاً تفنگ را به طرف صورت خود می گیرید و تفنگ شلیک می شود می تواند شما را از آسیب در امان نگه دارد.

خارج کردن مواد اشتعال زا از محل

شما باید قبل استفاده از دستگاه تمامی وسایل برقی و دستگاه هایی که باعث ایجاد احتراق می شوند را از محل دور کنید زیرا هر کدام از آن ها می توانند به سرعت موجب آتش سوزی شوند پس حتماً پارچه روغنی، خاک اره و هر ماده شیمیایی دیگری که دارید را از محل خارج کنید.

دور نگه داشتن تفنگ از دیگران

شما باید در طول استفاده از این دستگاه آن را از دیگران دور نگه دارید به گونه ای که انگار اسلحه ای در دست دارید زیرا این دستگاه به همان اندازه که کار را راحت می کند و کارآمد است خطرناک هم هست و می تواند در صورت استفاده نادرست صدمه های جدی را به افراد وارد نماید. شما باید در زمان حرکت کردن آن را از برق کشیده و به طرف زمین نگه دارید، بسیاری از آسیب های پیش آمده به جهت عدم رعایت نکات ایمنی و حواس پرتی اتفاق افتاده اند.

از برق کشیدن دستگاه در زمان تعمیرات یا تمیزکاری

در زمان تعمیر کردن تفنگ و یا تمیزکاری آن حتماً تفنگ را از برق بکشید و یا باتری آن را از دستگاه خارج نمایید تا درصورت منفجر شدن دستگاه بتوانید از آسیب های احتمالی در امان باشید.

بررسی محیط اطراف برای جلوگیری از خطرات احتمالی

شما ممکن است در زمان کار با دستگاه وسایلی پنهان مانند سیم و یا لوله در سطحی که شما قرار است کارتان را اجرا کنید وجود داشته باشند که موجب اختلال در کارکرد دستگاه و آسیب به خودتان شوند پس با دقت اطرافتان را بررسی نمایید تا ایمن بمانید.

چنانچه قصد خرید انواع تفنگ میخکوب هیلتی را دارید می توانید با شماره تماس های موجود در وب سایت سازه کاران دکور سفارش خود را به کارشناسان مربوطه اعلام نمایید.

تفنگ میخکوب چیست؟

تفنگ میخکوب ابزاری است که جایگزین چکش برای کوبیدن میخ شده است اما تفاوت های بسیاری نسبت به چکش دارد این تفنگ با استفاده از میخ و چاشنی سطوح مختلف را سوراخ می کند ولی با دقت و سرعتی بالاتر از چکش و شما می توانید در هر پروژه ای از انواع مختلف آن استفاده نمایید.

مزایای تفنگ میخکوب هیلتی چیست؟

اگر به طور خلاصه بخواهم ذکر کنم می توان به دقت و سرعت بالا در اجرای اتصالات، ایمنی بالا نسبت به چکش، نتیجه گیری باکیفیت تر نسبت به چکش و صرفه جویی در زمان و پول اشاره نمود.

تفنگ میخکوب بتن چیست؟

این اسلحه های میخکوب بتنی ابزارهایی هستند که میخ ها را به بلوک های بتنی، فولادی و ماسه آهکی می کشند، آن ها قطعات حرفه ای تجهیزاتی هستند که قادر به استفاده با حجم بالا و کارهای سنگین در سایت های ساختمانی می باشند.

تفنگ میخکوب دست دوم را از کجا خریداری نماییم؟

شما باید تفنگ میخکوب دست دوم را از شعبه های اصلی فروش این محصولات تهیه نمایید و به هیچ عنوان از افراد متفرقه خرید خود را انجام ندهید زیرا علاوه بر هدر رفتن پول خود محصولی را دریافت کرده اید که به دلیل کیفیت پایینی هر آن ممکن است دچار آسیب شود پس دقت کنید که تفنگ میخکوب دست دوم را از سایت های اصلی فروش این محصولات خریداری نمایید.

نکات مهم ایمنی استفاده از تفنگ میخکوب هیلتی چیست؟

به طور خلاصه می توان نکات ایمنی را به استفاده از عینک محافظ، دور کردن وسایل اشتعال زا از محل، دور نگه داشتن دستگاه از دیگران و از پریز جدا کردن آن در زمان تعمیر و تمیز کاری اشاره کرد