تفنگ میخکوب دست دوم

تفنگ میخکوب دست دوم

امروزه برخی از افراد برای انجام دادن کار خود نیاز به تفنگ میخکوب دارند اما به دلیل شرایط بد اقتصادی مجبور می شوند به سراغ خرید تفنگ میخکوب دست دوم بروند. خرید تفنگ میخکوب دست دوم باید با آگاهی و شناخت کامل همراه باشد تا بتوانید با کیفیت بودن یا بی کیفیت بودن آن را مشخص نمایید. با خرید از سایت های معتبر شما دغدغه ای برای کیفیت و سالم بودن تفنگ میخکوب دست دوم ندارید. یکی از این سایت های معتبر که سال ها است در زمینه فروش انواع تفنگ میخکوب، تفنگ میخکوب دست دوم و انواع میخ و چاشنی فعالیت دارد. حالا چرا نباید از افراد دیگر این محصول را خریداری نماییم؟ دلیلش این است که افراد متفرقه تنها به فکر سود خود هستند و نمی توانند حتی شبیه فروشگاه های معتبر به شما مشاوره دهند. در برخی مواقع فرد خرید نامربوطی داشته است که مجبور به خرید دوباره تفنگ میخکوب شده است اما این بار نه از افراد سودجو بلکه از سایت های معتبر فروشگاهی. یکی از عیوب خرید تفنگ میخکوب دست دوم، نداشتن لوازم جانبی است که در خرید تفنگ نو موجود است.

تفنگ میخکوب ارزان قیمت چیست؟

تفنگ میخکوب ابزار قدرتمندی است که برای شلیک میخ ها به سطوح مورد نظر استفاده می شود. به جای اینکه برای کوبیدن هر میخ به چکش تکیه کنیم تفنگ میخکوب می ‌تواند با سرعتی بسیار سریع ‌تر، میخ‌ ها را بدون ایجاد خستگی و فشار مانند چکش و حتی دقیق تر بکوبد. تفنگ های میخکوب انواع متفاوتی دارند اما هر تفنگ میخکوب از هر لحاظ برای تمام پروژه ها مناسب نیستند، هر کدام قادر به انجام کاری خواهند بود که برایشان تعریف کرده اند. تفنگ میخکوب ارزان قیمت در واقع همان تفنگ میخکوب دست دوم می باشد که قیمت ارزان آن برای برخی افراد مهم است اما این مهم بودن در جایی باید استفاده شود که دیگر هزینه ای پرداخت نشود و به همین جهت می گوییم تفنگ میخکوب دست دوم را از مکان های معتبر مانند سایت سازه کاران دکور خریداری نمایید تا دیگر پولی که در بانک یا جیبتان باقی مانده است را برای خودتان خرج کنید نه برای خرید دوباره تفنگ میخکوب.

تفنگ های میخکوب چگونه کار می کنند؟

تفنگ های میخکوبی ابزار قدرتمندی هستند و اگر هم به درستی کار نکنند خطرناک هستند. این تفنگ ها دارای تنوع بسیاری هستند که عبارتند از: تفنگ میخکوب دستی، شارژی، بادی و غیره که در اینجا نحوه عملکرد انواع تفنگ های میخکوب را توضیح داده ایم.

 تفنگ میخکوب دو کار اصلی دارد یکی میخ را به چوب یا مواد دیگر بکوبد و دیگری میخ بعدی را در جای خود قرار دهد تا برای دفعه بعد که ماشه را فشار دهید آماده شود. تفنگ میخکوب با استفاده از پیستونی که تیغه را با نیروی زیادی می کوبد، میخ را به سطحی که تفنگ به آن فشار می دهد یا به فنرهایی که میخ را فشرده و رها می سازد، فشار وارد می کند تا میخ را به بیرون و چوب یا سایر موادی که به هم متصل می شوند پرتاب می کند. تفنگ های میخکوب از یک سری میخ استفاده می کنند که روی یک نوار به هم چسبانده شده اند. یک فنر میخ بعدی را در ردیف به داخل فشار می دهد، وقتی تفنگ میخ را می کوبد، از نوار جدا می شود و به داخل چوب فرو می رود. برخورد میخ به چوب هنگام ورود، چسبی که آن را در نوار نگه داشته است ذوب می کند. سپس چسب در اطراف میخ سفت می شود و احتمال بیرون آمدن یا شل شدن میخ را کاهش می دهد.

تفنگ های میخکوب چگونه کار می کنند

تفاوت اصلی تفنگ های میخکوب در نحوه تغذیه آن ها است، اغلب تفنگ های میخکوبی که به کار گرفته می شوند از نیروی پنوماتیک یا گاز فشرده برای ایجاد فشار جهت ضربه زدن چکش به میخ و میخ به سطح استفاده می کنند. وقتی ماشه عمل می کند، گاز موجب فشار می شود و میخ به سطح شلیک می شود این ابزار با شلنگ به کمپرسور هوا متصل می شود. نیروی پنوماتیکی تفنگ میخکوب، کار ساخت و ساز را به میزان قابل توجهی سرعت می بخشد تفنگ های میخکوب احتراقی نیز براساس همین اصل کار می کنند، اما در واقع از قوطی های کوچک گاز قابل اشتعال استفاده می نمایند که توسط شمع یا باتری مشتعل می شود و انفجارهای کوچکی برای راندن چکش ایجاد می کند. در حالی که کاربر به شلنگی که هوای فشرده را ارسال می کند متصل نیست، کپسول های گاز باید با فرکانس نسبی تعویض شوند تا کار ادامه یابد. برای انجام کارهای سبک تر یا کوچک تر تفنگ های میخکوب شارژی کافی هستند.

این ها از یک موتور الکتریکی با باتری استفاده می کنند تا نیروی محرکه پشت پیستون را فراهم کنند که به نوبه خود چکش را به سمت میخ می راند. آن ها به اندازه نسخه های پنوماتیک یا احتراقی نیرومند نیستند و باتری ها باید دوباره شارژ شوند؛ اما کاربر به شیلنگ متصل نیست و نیازی به تعویض کپسول گاز ندارد. تفنگ های میخکوب برقی ارزان تر هستند و نسبت به انواع تفنگ های دیگر می توانند در فضاهای تنگ تری قرار بگیرند. انواع تفنگ های میخکوب با اعمال نیرو برای کوبیدن میخ ها به سطوح دقیقًا مانند چکش های دستی به طور مشابه عمل می کنند آن ها این کار را بسیار سریع تر و کار آمدتر انجام می دهند.

خرید تفنگ میخکوب دست دوم

تفنگ های میخکوب قدرتمند، دقیق، سریع و افزودنی عالی برای هر مجموعه ابزاری است مطمئناً یک چکش ساده و چند میخ می تواند کار را انجام دهد اما زمان بیشتری طول می کشد و نتیجه نهایی ممکن است آن قدرها حرفه ای نباشد. اگر کسی قادر به خرید تفنگ نو نیست و تردید به خرید تفنگ میخکوب دست دوم دارد مزایای استفاده از این تفنگ را مطالعه نماید، بعد از آن قطعاً به سراغ خرید این تفنگ خواهد رفت.

صرفه جویی در زمان

بدیهی است که یک تفنگ میخکوب در زمان شما صرفه جویی زیادی می کند زمان ارزشمند است و اگر می دانید چگونه با تفنگ میخکوب کار کنید می توانید از زمان خود به بهترین شکل ممکن استفاده نمایید. شاید بپرسید چگونه؟ یک تفنگ میخکوب می تواند ۱۰۰ میخ را در یک زمان بکوبد حتی برخی از تفنگ های میخکوب می توانند تا ۴۰۰ میخ را در یک زمان بکوبند. شما تنها کاری که باید انجام دهید این است که تفنگ میخ را تنظیم کنید و ماشه را فشار دهید. ممکن است متوجه شوید که کارگران ساختمانی می توانند خیلی سریع میخ بکوبند اما آن ها حتی با تفنگ میخکوب دست دوم هم قابل مقایسه نیستند.

دقت بهتر

تفنگ های میخکوب دقت بالایی دارند و این تا حدودی به دلیل سرعت آن ها می باشد. وقتی از چکش برای میخ زدن شکایت می کنید ممکن است برخی از میخ ها به دلیل چکش کاری اشتباه، خسارت ببینند اما در اینجا هیچ شانسی برای آسیب وجود ندارد. هنگام استفاده از تفنگ میخکوبی، میخ دقیقاً در جایی که نوک میخ قرار گرفته است کوبیده می شود تنها کاری که کاربران باید انجام دهند این است که اطمینان حاصل کنند نوک میخ در زاویه مناسب نگه داشته می شود.

ایمنی

در صورت استفاده صحیح، تفنگ های میخکوب می توانند ایمن تر از به کارگیری چکش و میخ باشند. هنگام کوبیدن میخ با دست، باید میخ را با انگشتان و شست نگه داشت. یک چرخش اشتباه محاسباتی، می تواند به انگشتانی که میخ را نگه می دارند آسیب جدی وارد کند در حالی که هنگام استفاده از تفنگ میخکوب ممکن است به دلیل استفاده نادرست صدماتی وارد شود اما این ابزارها عموماً ایمن تر هستند زیرا نیازی به نگه داشتن میخ ندارند.

قدرت بیشتر

قرار دادن میخ ها در یک سطح سخت واقعاً کار سختی است اگر تا به حال کوبیدن میخ به یک سطح سخت را تجربه کرده باشید، متوجه خواهید شد که چقدر سخت است اما با استفاده از این ابزار می توانید هر چقدر هم که دشوار باشد میخ ها را به راحتی در سطح قرار دهید. تفنگ های میخکوب قابل اعتمادتر و از یک چکش قدرتمندتر هستند. برای کوبیدن میخ با چکش دو یا سه ضربه لازم است اما یک تفنگ میخکوب کار مشابهی را تنها با یک بار فشار دادن ماشه انجام می دهد. قدرت افزایش یافته یک تفنگ میخکوب دست دوم بخشی از چیزی است که آن را بسیار دقیق می کند و به همین دلیل است که کاربران می توانند کارها را با سرعت بیشتری انجام دهند.

کارایی بیشتر

وقتی می توانید ۱۰۰۰ میخ در روز بکوبید می توانید کار خود را کار آمدتر از افرادی که از تفنگ میخکوب استفاده نمی کنند انجام دهید. دقت بهبود یافته، راندمان بیشتر و قدرت بیشتر همگی برابر با یک چیز هستند: ساخت کلی بهتر. هنگام کار حرفه ای، بهبود کیفیت کار و راندمان بهتر به این معنی است که کارها سریع تر انجام می شوند و مشتریان از کار رضایت بیشتری دارند حتی زمانی که از چکش استفاده می‌ کنید اغلب به سطح آسیب می ‌رسانید اما خبر خوب این است که با تفنگ میخکوب می توانید بدون آسیب رساندن به سطح، میخ ها را به سرعت وارد سطح کنید.

راحتی بیشتر

هنگام کار با چکش، کارگران باید سطل های میخ را با خود حمل کنند با گذشت زمان، قرار گرفتن در اطراف سطل های سنگین میخ می تواند خسته کننده و دست و پا گیر باشد. تفنگ های میخکوب دارای ژورنال هایی هستند که چندین میخ را در خود جای می دهند این بدان معناست که کارگران دیگر مجبور نیستند سطل های بزرگ میخ را با خود حمل کنند. استفاده از چکش راحت است اما در برخی موارد باید در مکان های بسته میخ کوبیده شود. در آن مکان ها قرار دادن میخ ها سخت است و چکش زدن برای کوبیدن میخ سخت تر است اما با تفنگ میخکوب می توانید به راحتی حتی در مکان های محدود نیز میخ بکوبید.

کاربردهای متعدد

تفنگ های میخکوب کاربردهای متعددی دارند شما می توانید از اسلحه های میخکوب برای اهداف مختلف از کارهای ساده گرفته تا کارهای ساختمانی سنگین استفاده نمایید.

ماندگاری طولانی

تفنگ میخکوب ابزاری است که دوام زیادی دارد اما تنها در صورتی که تفنگ میخکوب با کیفیتی را خریداری نمایید زیرا یک تفنگ میخکوب خوب و با دوام می تواند برای مدت طولانی به شما خدمت کند.

یک سرمایه گذاری هوشمند

تفنگ میخکوب یک سرمایه گذاری هوشمندانه برای افراد حرفه ای است. تفنگ میخکوب ابزاری هوشمند برای کارهای نجاری یا هر کاربرد ساختمانی دیگری می باشد فقط این افراد روی یک تفنگ میخکوب سرمایه گذاری می کنند. آیا شما فرد باهوشی هستید؟ اگر بله پس زمان مناسبی است که از دوران چکش به دوران تفنگ میخکوبی وارد شوید. زمان آن فرا رسیده است که کار خود را آسان‌ تر، روان ‌تر، راحت ‌تر و سریع‌ تر از دیگران کنید.

اگر قصد خرید تفنگ میخکوب را دارید با مراجعه به کارشناسان سایت سازه کاران دکور می توانید قیمت را استعلام گرفته و خرید خود را بدون واسطه انجام دهید.

 

قیمت تفنگ میخکوب دست دوم

قیمت هر محصول بستگی به مواردی دارد که می تواند روی قیمت مؤثر باشد، قیمت تفنگ میخکوب دست دوم هم از این قاعده مستثنی نیست در این متن به آن ها اشاره می کنیم:

  • کیفیت تفنگ میخکوب یکی از دلایل مؤثر در قیمت آن می باشد زیرا اگر از کیفیت پایینی برخوردار باشد قطعاً قیمت پایین تری خواهد داشت و شما بیشتر از چند بار نمی توانید روی کار کردن آن حساب نمایید و حتی خروجی خوبی هم به شما نمی دهد.
  • دومین مورد از عوامل تأثیرگذار در قیمت تفنگ میخکوب مکان خرید آن می باشد. اگر شما آن را از سایت های معتبر خریداری نمایید می توانید هم از کیفیت آن و سالم بودنش اطمینان حاصل کنید و هم به جهت خرید مستقیم و بدون واسطه قیمت مناسب تری را پرداخت نمایید.
  • سومین عامل مؤثر در قیمت، نوع تفنگ میخکوب می باشد زیرا هر تفنگ قیمت متفاوتی دارد. یکی کاربرد سبک تری دارد که ارزان تر است و دیگری در کارهای سنگین به کار برده می شود که گران تر است.

شما می توانید با مراجعه به سایت سازه کاران دکور به دلیل خرید بدون واسطه، تفنگ میخکوب دست دوم را با قیمتی مناسب خریداری نمایید.

نگهداری تفنگ میخکوب

تفنگ های میخکوب یکی از مفیدترین وسایل در جعبه ابزار به شمار می رود. اگر سری به مراکز تعمیر و نگهداری تفنگ میخکوب بزنید متوجه می شوید که هر هفته تعداد قابل توجهی از تفنگ ‌های میخکوبی که به دلیل عدم انجام خدمات منظم و مراقبت اولیه از کار افتاده‌اند در حال تعمیر هستند. تعمیر و نگهداری تفنگ میخکوب نیازی به انجام کار حرفه ای ندارد. کارهایی وجود دارد که می توانید در خانه انجام دهید تا اسلحه میخکوب خود را در بهترین حالت نگه دارید این کار نه تنها به شما در صرفه جویی در دراز مدت کمک می کند، بلکه ایمنی شما را نیز تضمین می کند، در اینجا ما چهار نکته اصلی نگهداری تفنگ میخکوب را گرد هم آورده ایم:

آن را خنک کنید

 بعد از استفاده از تفنگ میخکوب مطمئن شوید که آن را خاموش کرده و بگذارید خنک شود. قبل از انجام بررسی، هر گونه گاز، باتری یا میخ را بردارید. این تجهیزات در صورت استفاده نادرست بسیار خطرناک می باشند.

هر روز آن را روغن بزنید

قسمت های متحرک تفنگ میخکوبی باید هر روز و در بین دوره های استفاده زیاد، روغن کاری شود. سازنده های مختلف بسته به دستگاهی که دارید انواع روغن های مختلفی را توصیه می کنند، بنابراین دستور العمل های سازنده را برای پیشنهادات بررسی کنید و به حلقه های O در داخل توجه ویژه ای داشته باشید.

آن را تمیز نگه دارید

گرد و غبار و زباله های موجود در هوا می توانند در سیستم جمع شوند و تغذیه میخکوب را قطع کنند. برای پاک کردن کثیفی های انباشته شده از چربی گیر استفاده کنید. مجدداً، دستورالعمل های پاک کننده های توصیه شده را که با برند شما مطابقت دارند بررسی کنید. از استفاده پاک کننده هایی که مواد شیمیایی چسبنده به جا می گذارد خودداری کنید همچنین می‌ توانید تفنگ خود را با پارچه‌ای بدون پرز تمیز نمایید.

آن را هر ماه یک بار مصرف کنید

تفنگ های میخکوب تحت فشار بالایی قرار می گیرند به این معنی که پیچ ها می توانند شل شوند و قطعات ممکن است شکسته شوند. هر ماه یک بار آن را بررسی کنید تا مطمئن شوید که چیزی شل نشده باشد یا سر جای خود نگرفته باشد. پیچ ها را در صورت لزوم سفت کنید، قطعات فرسوده مانند اورینگ، پد باتری و فیلترها را با قطعات یدکی تائید شده تعویض کنید.

کار تفنگ میخکوب چیست؟

وظیفه اصلی تفنگ میخکوب اتصال و سوراخ کاری سازه های مختلف با استفاده از میخ و چاشنی می باشد.

تفنگ میخکوب دست دوم را از کجا خریداری نماییم؟

شما برای خریدی مطمئن می توانید تفنگ میخکوب دست دوم را از سایت سازه کاران دکور خریداری نمایید.

تفنگ میخکوب دست دوم چه تفاوتی با میخکوب نو دارد؟

تفنگ میخکوب دست دوم لوازم جانبی که میخکوب نو دارد را ندارد و به جهت استفاده شدنش قیمت پایین تری نسبت به تفنگ نو دارد.

تفنگ میخکوب در چه مدل هایی یافت می شود؟

تفنگ میخکوب در مدل های شارژی، دستی و بادی موجود می باشد.

مزیت تفنگ میخکوب دست دوم چیست؟

یکی از مزایای تفنگ میخکوب دست دوم قیمت مناسب آن نسبت به تفنگ نو می باشد.