بازسازی و نوسازی

بازسازی و نوسازی ساختمان
با بازسازی و نوسازی ساختمان میتوان به بنای فرسوده و بی جان یه ساختمان روح دوباره بخشید . در ساخت و سازهایی که غیر اصولی انجام میشود در زمان کوتاهی ساختمان فرسوده می شود و ظاهر اولیه خود را از دست می دهند.
از آنجا که ساخت وساز بسیار هزینه براست بهتر هست ساختمان قدیمی را بازسازی یا نوسازی کنیم چون از نظر هزینه بسیار مناسب تر میشود.
در بازسازی با تعمیر و تغییر بخشهایی از ساختمان، و رعایت اصول فنی ، به زنده نگه داشتن و افزایش دوام ساختمان کمک می کنیم .
نوسازی در واقع تعمیر بخشهای داخلی ساختمان است تغییراتی مثل سقف کاذب، نصب کاغذ دیواری، ساخت آبنما و …..
بعد از نوسازی که دقیقا از نامش مشخص است بخشهایی از ساختمان تغییر کرده و جلوه ای زیبا به خود میگیرد.

چرا باز سازی و نوسازی
از آنجایی که هزینه خرید یک آپارتمان جدید یا یک خانه ویلایی بسیار زیاد است بهتر است از ویلاهای قدیمی یا آپارتمان قدیمی را خریداری کنیم و با صرف هزینه ای کمتر اقدام به نوسازی و بازسازی آن ملک کنیم.
اینکار هم هزینه کمتری در بردارد هم باعث افزایش ارزش افزوده بر روی ملک میشود.

هزینه نوسازی و بازسازی
زمانیکه قصد نوسازی و بازسازی ساختمان یا بنایی رادارید اگر نکات زیر را بدانید و رعایت کنید قطعا در بودجه و زمان بسیار صرفه جویی کنید.
در ادامه مطلب همراه ما باشید.
مشاوره با مجریان طرح بازسازی و نوسازی و شرکتهای فعال در این زمینه
برای کسب اطلاعات جامع و کارشناسانه در مورد بازسازی و نوسازی بنای مورد نظرتان و کاهش هزینه و زمان اجرا حتما با شرکتهای فعال در این زمینه مشورت فرمایید و از نظر کارشناسی آنها بهره مند شوید . در ضمن زمانیکه از کارشناسان در این زمینه کمک می گیرید در زمان تخریب ، با رعایت اصول ایمنی و کاملا حساب شده از حوادث مالی و جانی جلوگیری میشود. و تخریب با کمترین خسارت به بنا انجام میشود.

آغاز عملیات بازسازی و نوسازی
بعد از اینکه عملیات تخریب به صورت اصولی انجام شد حالا نوبت مرحله بعدی است که در این مرحله مجری طرح بنا به خواست و سلیقه مشتری طرح های اجرایی دارد . که با توجه به این طرحها و نظر مشتری بهترین موارد وراهکارها را ارئه میدهد تا هزینه پروژه کاهش یابد مثل استفاده از دیوار پیش ساخته به جای ساخت مجدد دیوارها.

محاسبه هزینه های بازسازی و نوسازی
یکی از مهمترین آیتم ها در بازسازی و نوسازی ساختمان هزینه های اجرایی آن است. مثلا در نوسازی آشپزخانه و سرویس های بهداشتی به دلیل اینکه نیاز به زیرسازی مجدد دارد قطعا افزایش هزینه خواهیم داشت. پس حتما قبل از اینکه اقدام به بازسازی کنید با توجه به محاسبه کارشناسان و محاسبه هزینه ها ، اگر توان مالی اجرای نوسازی و بازسازی را داشتید اقدام به اینکار کنید.