نمایندگی تفنگ میخکوب والتی

نمایندگی تفنگ میخکوب والتی

اگر از مصرف کنندگان تفنگ های میخکوبی والتی هستید می دانید که برای تهیه این محصول باید به نمایندگی تفنگ میخکوب والتی مراجعه کنید. این خرید می تواند برای شما مزایای بسیاری داشته باشد که در ادامه به شرح آن ها خواهیم پرداخت؛ اما در ابتدا به سراغ تفنگ میخکوب والتی برویم و بررسی کنیم که این میخکوب چه مزیت هایی دارد و چگونه می توان آن را از نمایندگی تفنگ میخکوب والتی تهیه کرد.

تفنگ میخکوب چاشنی خور والتی

در گذشته برای کوبیدن میخ از ابزاری به نام چکش استفاده می ‌کردند اما به مرور زمان و گسترش تکنولوژی تفنگ میخکوب چاشنی خور والتی به بازارها عرضه شد و توانست با دیگر تفنگ ها به رقابت برخیزد. میخکوب ها عملکردی چند برابر در مقایسه با چکش داشتند به همین دلیل چکش ها کنار گذاشته شدند و کاربران برای تهیه میخکوب ها به سراغ نمایندگی تفنگ میخکوب والتی رفتند. از مشخصات اصلی میخکوب ها کوبیدن میخ در کمترین زمان ممکن می باشد همین امر سبب می شود تا اپراتور کار خود را سریع تر تکمیل نماید. علاوه بر این به کارگیری میخکوب والتی سبب بالا رفتن ایمنی کار و جلوگیری از مصرف شدن انرژی مضاعف کاربران می‌ شود. اکثر کارفرماها برای کوبیدن میخ به جای اینکه از کارگران استفاده کنند به دنبال اشخاصی آموزش دیده‌ می گردند که با کار کردن تفنگ میخکوب آشنایی داشته باشند و این گونه است که در مصرف زمان و انرژی این افراد صرفه جویی می شود.

چکش قدرت لازم را برای کوبیدن میخ به فلز و بتن به دلیل سختی متریال مورد استفاده در آن ها ندارد پس برای عملیات میخکوبی باید از بهترین تفنگ میخکوب استفاده شود که می توان آن را از نمایندگی تفنگ میخکوب والتی خریداری کرد. این تفنگ میخکوب به جهت قدرتی که دارد قادر است میخ را به درون سطوح فلزی و بتنی فرو ببرد. عملیات میخکوبی به وسیله میخ و چاشنی مخصوص این تفنگ انجام می شود که می توان اشاره کرد پر کاربردترین میخ مورد استفاده این میخکوب گونه واشردار آن می باشد. شما می توانید این محصول را هم از نمایندگی تفنگ میخکوب والتی تهیه نمایید. این تفنگ شامل میخ تایوانی و سمبه اصل با برند برجسته W است، میخکوب والتی ساخت کشور تایوان می باشد که میخ را به شکل تکی پرتاب و میخ بعد را برای شلیک آماده می نماید. قدرت و سرعت پرتاب میخکوب والتی در ۳ درجه تنظیم شده به روی بدنه آن به وسیله پیچ طراحی شده است به همین منظور برای میخکوبی در فولاد، بتن و اتصالات پلیت عالی می باشد.

 این میخکوب گزینه‌ ای به نام صدا خفه کن هم دارد که موجب ایجاد آرامش در هنگام میخکوبی می شود. دسته میخکوب والتی بسیار نرم و خوش دست است که شامل طولی به سایز ۳۵ سانتی ‌متر و وزنی حدود ۳ کیلوگرم دارد. تفنگ میخکوب والتی از سایز میخ هایی بین ۱۹ تا ۷۲ میلی متر هم پشتیبانی می کند البته فراموش نکنید که این میخکوب قابلیت به کارگیری میخ‌ های واشردار و رزوه دار را دارد. شما برای تهیه اصل این میخ ها می توانید به نمایندگی تفنگ میخکوب والتی مراجعه نمایید. تفنگ میخکوب چاشنی خور والتی شامل خشاب‌ هایی ریلی به منظور چاشنی‌ های ۱۰ عددی می باشد که رنگ‌ آن ها به زرد، سبز، قرمز و مشکی محدود می شود. چاشنی موظف است پرتاب میخ به سطوح را با سرعت و قدرتی بالا انجام دهد به همین دلیل با منفجر شدن مواد درون چاشنی، میخ به سمت سطح مورد نظر حرکت می کند و به داخل آن نفوذ می نماید و واشر گرد میخ در این زمان موظف به نگه داشتن صفحه به روی بتن می باشد. میخ هایی که در تفنگ میخکوب والتی به کار گرفته می شوند عبارتند از: ۲/۷، ۲/۶، ۲/۵، ۲/۴، ۲/۳، ۲/۲ سانتی‌ متر. شما می توانید با مراجعه به سایت سازه کاران دکور که خود به عنوان نمایندگی تفنگ میخکوب والتی به حساب می آید کلیه محصولات جانبی این تفنگ را تهیه نمایید.

بررسی قویترین تفنگ میخکوب والتی

عملکرد بیشتر تفنگ میخکوب والتی در صنایع کارگاهی و ساختمانی می باشد که می‌ توان به متصل کردن چوب و فولاد به بتن، اتصالات دائم و موقت جهت کارگاه ‌ها، نصب دیوار‌های سبک در دکوراسیون داخلی و انواع پلیت ‌ها اشاره کرد. قدرت پرتاب این تفنگ میخکوب ۴۰۰ ژول است و بر حسب استاندارد‌های بین ‌المللی در هنگام استفاده از امنیت بالایی برخوردار است. سیستم قوی ترین تفنگ میخکوب والتی بر اساس گاز و میخ چاشنی می باشد و همین امر سبب شده تا در پروژه‌ های سنگین و سبک کارایی داشته باشد به عنوان مثال این ابزار می تواند در کناف کاری ساختمان مورد استفاده قرار بگیرد. تفنگ میخکوب والتی به منظور تمام اتومات بودنش سبب بالا رفتن بهره وری در اجرای کار‌ها می شود. این میخکوب به دلیل حمل و نقل راحت و طراحی آرگونومیک آن توانسته است توجه کاربران بسیاری را به خود جلب نماید.

نحوه عملکرد میخکوب والتی به این صورت است که در ابتدا چاشنی که باعث ایجاد شدن نیروی محرکه میخ می شود در داخل تفنگ قرار می‌ گیرد و پس به وسیله برق یا باتری مشتعل شده و با نیرویی که ایجاد شده ورود میخ را به داخل سطح انجام می دهد. اسلحه های شارژی آزادی حرکت را در اختیار کاربر قرار می دهند؛ ولی اجرای کارهای سنگین موجب به کارگیری بیشتر باتری می شود. میخکوب والتی داخل هارد باکسی قرار دارد که شامل وسایلی از جمله: یک اسپری روان ‌کننده، ۳ استپ رینگ تایوان، یک تفنگ سفید ایمنی، دو فرچه سیمی جهت تمیزکاری، ۳ فنر استپ رینگ، مسواک و حوله تنظیف، عینک ایمنی جهت محافظت و یک دفترچه راهنما می باشد. شما با خرید از نمایندگی تفنگ میخکوب والتی می توانید کلیه لوازم این باکس را در اختیار داشته باشید.

ایمنی تفنگ میخکوب چاشنی خور والتی

ایمنی در زمان استفاده از تفنگ میخکوب چاشنی خور والتی یک دغدغه است، زیرا انفجار داخلی در اسلحه قادر است نیرویی شبیه سلاح گرم را ایجاد نماید همچنین مثل سلاح گرم تفنگ های میخکوب بتنی شامل مشخصات ایمنی از قبیل سیستم قفل پوزه می باشند. کاربرانی که بسیار از این تفنگ ها استفاده می کنند می توانند به واسطه برنامه ‌های آموزشی ارائه شده به وسیله نمایندگی تفنگ میخکوب والتی، گواهینامه دریافت نمایند. دستکش، عینک ایمنی و گوش گیر برای کاربرانی که از این تفنگ میخکوب استفاده می کنند لازم و ضروری می باشد. تفنگ میخکوب زمانی که به درستی کار کند وسیله ای مؤثر است، اما در اثر استفاده نادرست از آن آسیب هایی جبران ناپذیر را رقم خواهد زد. تفنگ های میخکوب والتی با فشردن پوزه مستقیماً روی سطح بتن شلیک می شوند در بعضی مدل ها، ماشه و نقطه تماس جلویی باید به صورت همزمان فشار داده شوند تا پرتاب میخ صورت گیرد و در بعضی تفنگ ها باید در آغاز فعالیت، انتهای دماغه فشار داده شود تا میخ به سطح شلیک شود و اگر این نکات رعایت نشود ممکن است به دست ‌های کاربر صدمه بزند. هزاران نفر سالیانه با تفنگ میخکوبی زخمی و مجروح می شوند؛ اما می توان با به کارگیری صحیح از آن از اکثر آسیب ‌ها جلوگیری کرد. برای استفاده صحیح از تفنگ میخکوب والتی باید موارد زیر را مد نظر داشته باشید تا بتوانید ایمنی لازم را در زمان کار حفظ نمایید:

  • قبل از به کارگیری تفنگ میخکوب والتی قطعات آسیب دیده را تعویض و یا تعمیر کنید.
  • ممانعت از فشار اضافی به تفنگ میخکوب والتی
  • مطمئن شدن از نبود میخ های دیگر در هنگام جای گذاری میخ داخل میخکوب والتی
  • استفاده از افراد متخصص جهت انجام میخکوبی
  • دور نگه داشتن تفنگ میخکوب از دسترس کودکان
  • علامت گذاری در سطح قبل از انجام میخکوبی به منظور سهولت کار
  • جدا کردن منبع تغذیه قبل از اجرای هر تنظیم یا تعمیر
  • دور نگه داشتن تفنگ از افراد و حیوان ها
  • دور نگه داشتن مایعات قابل اشتعال و یا گازها در هنگام استفاده از میخکوب والتی

همچنین می توانید موارد زیرا را برای طولانی کردن عمر تفنگ میخکوب رعایت کنید که عبارتند از:

  • سرویس کردن به موقع ضربه گیر
  • نظافت تفنگ با اسپری مخصوص داخل کیف میخکوب
  • عدم استفاده از روغن به منظور روان کردن میخکوب

ایمنی تفنگ میخکوب چاشنی خور والتی

قیمت تفنگ میخکوب دست دوم

برخی از افراد توانایی خرید تفنگ میخکوب نو را ندارد به همین منظور فکر خرید تفنگ دست دوم به ذهنشان خطور می کند؛ اما نکته مهم این است که این محصول را از کجا خریداری نمایند تا مجبور به خرید تفنگ نو نشوند؟ نمایندگی تفنگ میخکوب والتی شرایطی را برای کلیه کاربران خود فراهم کرده است تا افرادی هم که قادر به پرداخت هزینه بیشتری نیستند بتوانند از پس قیمت تفنگ دست دوم برآیند. شرکت سازه کاران دکور با تجربه و سابقه ای که در حوزه فروش دارد کلیه محصولات را از نظر سلامت و کیفیت بررسی کرده و سپس در اختیار کاربران خود قرار می ‌دهد. شما با تهیه تفنگ دست دوم از نمایندگی تفنگ میخکوب والتی دیگر دغدغه ای از نظر سالم بودن دستگاه نخواهید داشت و آن وقت می توانید با خیالی آسوده از آن استفاده نمایید. اما این نکته را فراموش نکنید که با خرید تفنگ نو از نمایندگی تفنگ میخکوب والتی شما هارد باکس را به صورت کامل دریافت می کنید؛ اما احتمال دارد در هنگام تهیه تفنگ میخکوب دست دوم این هارد باکس به صورت کامل نباشد.

خرید تفنگ میخکوب دستی والتی

در جامعه امروزی فروش میخکوب ها به وسیله نمایندگی تفنگ میخکوب والتی و افراد واسطه صورت می گیرد. شما برای تهیه این میخکوب باید آن را از نمایندگی تفنگ میخکوب والتی خریداری کنید تا بتوانید در زمان تحویل آن گارانتی اصالت کالا را دریافت نمایید. شما نباید به هیچ وجه برای خرید تفنگ میخکوب دستی والتی به سراغ واسطه ها بروید؛ زیرا در قبال پولی که پرداخت می کنید میخکوبی را تحویل می گیرید که بی کیفیت است. شما به راحتی می توانید با خرید اینترنتی این محصول از نمایندگی تفنگ میخکوب والتی صاحب میخکوبی با کیفیتی شوید. تفنگ های میخکوبی با سرعت و دقتی بالا معمولاً محدود به مصارف صنعتی می شوند اما شما می توانید تفنگی سبک وزن را از نمایندگی های تفنگ میخکوب والتی تهیه نمایید.

قطعات تفنگ میخکوب دستی

تمامی میخکوب ها از قطعاتی تشکیل شده اند که اگر در دوره مشخصی چک نشوند هنگام خرابی به راحتی می توانند در عملکرد دیگر قطعات تفنگ میخکوب دستی اختلال به وجود بیاورند در متن ذیل به چند قطعه اسلحه های میخکوبی اشاره می کنیم:

ضربه گیر

یکی از قطعات یدکی میخکوب دستی والتی ضربه گیر و استپ رینگ می باشد. استپ رینگ با کارایی صحیح خود از اختلال و صدمه زدن به سمبه و دیگر قطعات یدکی جلوگیری می کند. خرابی ضربه گیر هم جلوی عملکرد درست میخکوب دستی را می گیرد و باعث می شود تا میخ ها جمع شوند.

سمبه

از قطعات تفنگ میخکوب شارژی والتی سمبه است که در زمان پرتاب میخ موظف است به آن ضربه ای مستقیم را وارد نماید تا آن از هادی میخ به درون سطح شلیک شود. اگر به این قطعه صدمه ای وارد شود، کوبیدن میخ به شکلی درست صورت نمی گیرد و میخ قادر نخواهد بود به طور کامل در داخل سطح فرو رود.

هادی میخ

این قطعه در زمانی که تفنگ با سطح برخورد پیدا می کند به عقب باز می گردد و به کاربر این اجازه را می دهد که میخ را شلیک نماید. اگر هادی میخ در زمان مورد نیاز تعویض نگردد می تواند خسارات زیادی را به تفنگ وارد نماید و باعث اختلال در عملکرد دیگر قطعات تفنگ هم شود.

قطعات تفنگ در همه برندها یکی هستند به عنوان مثال قطعاتی که در تفنگ میخکوب هیلتی وجود دارد تفنگ والتی هم این قطعات را شامل می شود تنها تفاوت در برند، متریال و قدرت کارایی آن ها می باشد. مهم ترین نکته ای که باید به ذهن بسپارید این است که به منظور جلوگیری از خسارات احتمالی هر روز قطعات میخکوب را بررسی نمایید. شما می توانید این قطعات را از نمایندگی تفنگ میخکوب والتی تهیه نمایید تا از کیفیت آن ها اطمینان داشته باشید.

هادی میخ

قیمت تفنگ میخکوب بتن

تعیین قیمت هر ابزار بستگی به فاکتور‌هایی دارد که قیمت را مشخص می کنند؛ اما قانونی که همیشه پابرجاست این است که قیمت ها مدام در حال تغییر هستند. قیمت تفنگ میخکوب بتن هم به عوامل مختلفی وابسته است که در متن ذیل آن‌ها را به صورت خلاصه توضیح می ‌دهیم:

نوسانات ارزی

یکی از اصلی ترین دلایل تغییر قیمت‌ در تفنگ های میخکوبی نوسانات ارزی است؛ زیرا میخکوب ها یک محصول وارداتی هستند و به همین دلیل قیمت آن ها به آسانی با نوسانات تغییر می کند.

بررسی شرایط بازار

عامل مهم بعدی در تعیین قیمت تفنگ میخکوب بتن بررسی شرایط بازار است. شما می توانید در دوره هایی که بازار در رکود به سر می برد و قیمت‌ ها به هر دلیلی شکسته می شوند با بررسی شرایط بازار در عالی ترین زمان خرید خود را انجام دهید.

روش خرید

عامل دیگر که در تعیین قیمت تفنگ میخکوب بتن والتی نقش مهمی دارد روش خرید میخکوب است. خرید شما دو حالت دارد یکی خرید از واسطه ها و دیگری خرید اینترنتی از نمایندگی تفنگ میخکوب والتی می باشد. اگر از روش اول خرید خود را انجام دهید یا قیمت مناسبی را خواهید پرداخت که ارزش کیفیت میخکوب تحویلی را به جهت بی کیفیت بودن متریال به کار رفته در میخکوب ندارد و یا قیمتی بالاتر را می پردازید که باز هم از ارزش اصلی تفنگ بالاتر خواهد بود؛ اما در روش دوم شما قادر خواهید بود با خرید اینترنتی از نمایندگی تفنگ میخکوب والتی، این محصول را با قیمتی پایین تر از قیمت‌ های بازار خریداری نمایید؛ زیرا هیچ گونه واسطه ‌ای بین فروشنده و خریدار نیست.

برند

نوع برند می تواند تأثیر بسزایی در قیمت گذاری داشته باشد به عنوان مثال قیمت تفنگ میخکوب کامرکس با قیمت تفنگ های برندهای ناشناخته متفاوت است.

یکی از نمایندگی ‌های اصلی شرکت سازه کاران دکور است و شما می توانید برای دریافت دقیق استعلام قیمت با تماس از طریق راه‌ های ارتباطی موجود در سایت با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرید.

تفنگ میخکوب چاشنی خور والتی چگونه عمل می کند؟

این تفنگ با استفاده از میخی که در داخل تفنگ قرار می ‌گیرد و چاشنی که به شکل خشابی در آن جای گرفته است با فشار دادن ماشه منفجر می شود و میخ را با شتاب و قدرتی بالا به داخل بتن یا فلز شلیک می کند.

یکی از مزیت های تفنگ میخکوب والتی چیست؟

اغلب افراد در ساختمان سازی به منظور تکمیل زودتر پروژه ها از این تفنگ استفاده می کنند زیرا این محصول می ‌تواند کار شما را با سرعتی بالا به پایان برساند و کاری باکیفیت را به شما ارائه دهد.

تفنگ میخکوب بتن والتی را از کجا تهیه نماییم؟

شما می توانید این محصول را از نمایندگی تفنگ میخکوب والتی مانند سایت سازه کاران دکور تهیه نمایید.

تفاوت تهیه تفنگ میخکوب والتی از واسطه ها و نمایندگی های اصلی چیست؟

شما با خرید از نمایندگی تفنگ میخکوب والتی می توانید خیالی راحت از کیفیت و اصیل بودن محصول داشته باشید همچنین قیمت مناسبی را در قبال دریافت آن پرداخت نمایید؛ اما افراد واسطه محصولی نامرغوب با برندی ناشناخته را به شما تحویل خواهند داد.

یکی از مهم‌ ترین مشخصات تفنگ میخکوب والتی چیست؟

دارا بودن پیچ قابل تنظیم در ۳ درجه که به اپراتور اجازه می دهد نسبت به نوع پروژه آن را تغییر دهند.