قیمت تفنگ میخکوب کامرکس

قیمت تفنگ میخکوب کامرکس در مقایسه با برندهای مختلفی که از متریال نامرغوب استفاده می کنند بالاتر می باشد. این تفنگ به عنوان جایگزین سریع و دقیق چکش برای کوبیدن میخ ها به فولاد، بتن و سایر مواد سخت مورد استفاده قرار می گیرد. تفنگ کامرکس دقیقاً شبیه اسلحه گرم عمل می کند و قدرت لازم برای میخکوبی را از انفجار فشنگ باروت تأمین می نماید. ما در این مقاله قصد داریم به بررسی دقیق دستگاه کامرکس و قیمت تفنگ میخکوب کامرکس بپردازیم.

تفنگ میخکوب چاشنی خور کامرکس

میخکوب کامرکس یک برند تایوانی با کد ۴۵CT است که به عنوان اسلحه تک تیر زن تولید می شود. این میخکوب یکی از معتبرترین برندهای تجاری معروف است که در حوزه تولید میخکوب های بتن فعالیت دارد، تنوع بی شمار این برند شما را مجاب می کند تا آن را در هر پروژه ای مورد استفاده قرار دهید به همین دلیل قیمت تفنگ میخکوب کامرکس نسبت به برندهای ناشناخته بالاتر است. تفنگ میخکوب چاشنی خور کامرکس داخل یک محافظ ضد ضربه که روی آهن آن برند کامرکس حک شده قرار دارد. وجود کیف های سخت BMC دارای دو علت است: یکی این موضوع که از محتویات کیف محافظت می شود و دیگری این مطلب که مشتریان را به سوی خود جذب می نماید. علاوه بر تفنگ میخکوب، هر یک از این هارد باکس ها لوازم جانبی را برای حفاظت و تمیزکاری میخکوب داخل خود جای می دهند که استفاده کردن از این لوازم باعث بالا بردن طول عمر میخکوب کامرکس می شود.

لوازم هارد باکس عبارتند از: دفترچه راهنما، یک اسپری روغن گیر ضد زنگ برای نظافت میخکوب، عینک ایمنی جهت محافظت از چشم ها، یک میله فولادی برای بیرون راندن برخی قطعات تفنگ، یک برس فولادی گرد و یک برس فولادی دسته چوب برای تمیز کردن قطعات داخلی میخکوب، ۳ قطعه یدکی برای فنر ضربه گیر، یک حوله تمیز جهت خشک کردن اسپری، یک آلن، ۵ قطعه یدکی جهت ضربه گیر که از قطعات مصرفی میخکوب به شمار می رود اقلامی هستند که در زمان تهیه تفنگ کامرکس باید در داخل کیف محافظ موجود باشند. شما با پرداخت قیمت تفنگ میخکوب کامرکس نو می توانید تا سال های سال از پرداخت هزینه های اضافی در امان بمانید. میخکوب کامرکس در شروع فعالیتش مدل مناسب قیمت تفنگ های هیلتی بود است که فروش آن در ایران به بیش از ۲۰ سال می رسد. برای استفاده از این میخکوب میخ ها به شکل تکی وارد تفنگ می شوند و میخکوبی به واسطه جای گیری چاشنی های ۱۰ عددی صورت می گیرد.

نوع میخ و چاشنی تفنگ میخکوب کامرکس

تفنگ های میخکوب دارای میخ و چاشنی ویژه ای هستند که بهتر است هر ۳ با هم سازگار باشند تا بتوانند کوبیدن میخ را به صورتی درست انجام دهند. میخ های تکی واشردار میخ های هستند که در میخکوب کامرکس مورد استفاده قرار می گیرند. چاشنی های این میخکوب خشاب های ۱۰ عددی در رنگ های مشکی، قرمز، سبز و زرد می باشند. پر فروش ترین میخ و چاشنی در تفنگ کامرکس میخ سایز ۳۲ و چاشنی قرمز رنگ آن می باشد. نوع میخ و چاشنی نقش مهمی در تعیین قیمت تفنگ میخکوب کامرکس دارد. در قسمت انتهایی تفنگ کامرکس ۳ درجه قدرت تعبیه شده است تا برحسب سختی و نرمی کار افراد قادر به تنظیم آن باشند. نام برند میخ و چاشنی مورد استفاده میخکوب کامرکس که طرفداران زیادی هم دارد نام تجاری رد هیت است. شما می توانید برای خرید تفنگ میخکوب کامرکس به سایت سازه کاران دکور مراجعه نمایید، این سایت جزو معتبرترین شرکت های باسابقه در حوزه فروش محصولات کامرکس می باشد.

کارایی تفنگ میخکوب کامرکس

کارایی تفنگ میخکوب کامرکس بی شمار است اما می توان به طور خلاصه به کناف کاری وصل نمودن صفحات توری و آهنی برای نصب کاشی به موادی مثل بتن و آهن اشاره کرد. صاحبان منازل با پرداخت قیمت تفنگ میخکوب کامرکس می توانند بازسازی زیر زمین ساختمان خود را انجام دهند. افراد می توانند برای ایجاد قفسه جهت ذخیره سازی مدارک مهم، اجرای سقف کاذب، میخکوبی جعبه فیوز به دیوارهای بتنی و همچنین متصل کردن قاب های چوبی به پایه دیوار از این میخکوب استفاده کنند. اپراتور میخکوب کامرکس برحسب پروژه ای که دارد اندازه میخ تفنگ و نوع چاشنی را انتخاب می کند. تفنگ کامرکس توانایی پرتاب میخ های ۲ تا ۴ سانتی متری را در بتن دارد و انتخاب میخ و چاشنی باید نسبت به سایز میخ و نوع بتن مشخص شود. این نکته را فراموش نکنید هنگامی که اندازه میخ در میخکوب کامرکس بیشتر باشد باید از رنگ مشکی چاشنی استفاده نمود. این تفنگ کاملاً اتوماتیک کار میخکوبی را انجام می دهد و پس از هر بار شلیک مسلح می شود.

یکی از اصلی ترین ویژگی هایی که تأثیر بسزایی در قیمت تفنگ میخکوب کامرکس دارد وجود تأییدیه های لازم و استانداردهای بین المللی این میخکوب است. اگر در مسیر انتخاب میخکوب دچار سردرگمی هستید می توانید برای گرفتن مشاوره با کارشناسان شرکت سازه کاران دکور از طریق راه های ارتباطی در وب سایت این شرکت اقدام نمایید. آن ها برای کلیه سؤال هایی که شما در ذهن خود دارید بهترین پاسخ را دارند. شما نباید از افرادی که تنها مصرف کننده تفنگ میخکوب هستند سؤال بپرسید زیرا آن ها به اشتباه شما را راهنمایی می کنند و باعث ایجاد آسیب های مالی و حتی جانی به شما می شوند. این نکته را هم فراموش نکنید که از واسطه ها میخکوب کامرکس را تهیه نکنید زیرا متریال مرغوبی که شرکت های اصلی برای ساخت این تفنگ استفاده می کنند برندهای ناشناخته به هیچ عنوان آن کیفیت را ندارند به همین دلیل است که باعث وارد شدن خسارات سنگین به شما می شوند. شما با خرید مستقیم از نمایندگی های اصلی به راحتی می تواند قیمت تفنگ میخکوب کامرکس را بسیار مناسب تر از قیمتی که واسطه ها به شما پیشنهاد می دهند خریداری نمایید.

انواع تفنگ میخکوب کامرکس

تفنگ های میخکوبی دارای گونه های مختلفی هستند که هر یک کارایی مخصوص به خود را دارند و در سطوح مختلفی به کار برده می شوند. انواع تفنگ میخکوب کامرکس عبارتند از:

تفنگ میخکوب شارژی

این میخکوب نه به برق متصل می شود و نه به کمپرسور هوا به همین دلیل برای استفاده از آن در محیط های مختلف بسیار راحت است مخصوصاً اگر کار شما در ارتفاعات بالا باشد. تفنگ میخکوب شارژی در هنگام استفاده یک چراغ ال ای دی دارد تا کاربر بتواند محل کوبیدن میخ را با وضوح کامل مشاهده نماید.

تفنگ میخکوب برقی

این تفنگ میخکوب نسبت به میخکوب بادی و شارژی وزن سبک تری دارد زیرا علاوه بر نداشتن باتری، کمپرسور هوا هم ندارد. این موضوع به کاربر برای اجرای کار در تایم های طولانی کمک می کند تا خسته نشود. مزیت دیگر تفنگ میخکوب برقی آلودگی صوتی بسیار کم آن می باشد به همین جهت می توانید از آن در هر مکانی استفاده کنید.

تفنگ میخکوب بادی

این میخکوب جزو قوی ترین تفنگ های میخکوبی به شمار می رود زیرا قدرت لازم را از کمپرسور هوا می گیرد و عملیات کوبیدن میخ را با قدرت بالایی انجام می دهد. تفنگ میخکوب بادی عمر مفیدتری نسبت به دیگر میخکوب ها دارد.

تفنگ میخکوب بادی

نکات طلایی در خرید تفنگ میخکوب کامرکس

شما هنگام انتخاب میخکوب باید فاکتورهایی را مدنظر قرار دهید تا بتوانید بهترین آن را انتخاب کنید:

وزن و سایز تفنگ

تفنگ های میخکوبی به دلیل تنوع بالایی که دارند دارای کارایی، سایز و وزن های مختلفی هستند که باید متناسب با کارکردشان انتخاب شوند. فاکتور دیگر وزن تفنگ است که هر چه سبک تر باشد برای راحتی دست مناسب تر خواهد بود.

سرعت تفنگ

این فاکتور یکی از اصلی ترین عوامل در خرید میخکوب است زیرا هر چه سرعت تفنگ بیشتر باشد مدت پایان کار سریع تر خواهد بود ولی در مواردی که سرعت بالاست، کاربر باید مهارت و دقت کافی را برای کوبیدن میخ داشته باشد.

قدرت تفنگ

یکی دیگر از فاکتورهای انتخاب تفنگ قدرت آن است همان طور که ذکر شد میخکوب بادی در مقایسه با میخکوب برقی از قدرت بیشتری برخوردار است زیرا از فشار باد برای پرتاب میخ کمک می گیرد. شما باید برحسب محیط کار نوع تفنگ را انتخاب نمایید و اگر در حجم های پایین به میخکوب نیاز داشتید می توانید از تفنگ میخکوب برقی و شارژی کمک بگیرید.

قطعات تفنگ میخکوب کامرکس

تشخیص قطعات تفنگ میخکوب برای کاربرانی که از این وسیله استفاده می کنند دارای اهمیت ویژه ای می باشد زیرا برای بررسی روزانه تفنگ میخکوب باید آگاهی کافی درباره این قطعات داشته باشند. در اینجا به شرح این قطعات می پردازیم:

سنبه تفنگ میخکوب

سنبه تفنگ میخکوب موظف است در هنگام شلیک، مستقیماً به میخ ضربه بزند تا آن از هادی میخ به داخل سطح شلیک شود. محل قرارگیری سنبه در درون پیستون گائید است و اگر کوچک ترین آسیبی به این قطعه وارد شود کارایی آن مختل خواهد شد همچنین اجازه نخواهد داد میخ به صورت کامل وارد سطح شود. پس به سرویس تفنگ اهمیت دهید تا آسیب یک قطعه سبب خرابی قطعات دیگر نشود.

ضربه گیر تفنگ میخکوب

ضربه گیر و استپ رینگ از قطعات دیگر تفنگ میخکوب می باشند که جزو لوازم یدکی تفنگ به حساب می آیند. اختلال در ضربه گیر موجب جمع شدن میخ ها می شود و اجازه نمی دهد میخکوب کار خود را به شکلی درست انجام دهد. استپ وظیفه دارد از اختلال لوازم یدکی تفنگ و سنبه جلوگیری نماید.

هادی میخ تفنگ میخکوب

هادی میخ از دیگر قطعه های تفنگ میخکوبی است، زمانی که اسلحه به سطح فشرده می شود هادی میخ تفنگ میخکوب به عقب بر می گردد و این فرصت را در اختیار کاربر قرار می دهد تا شلیک را انجام دهد. این قطعه براساس نوع میخکوب انتخاب می شود زیرا باید با توجه به کارایی میخکوب تعیین گردد. محل جای گرفتن این قطعه بین پیستون گائید و کلگی می باشد، هادی میخ در کشور تایوان ساخته می شود و جنسی از آهن دارد. هادی میخ شامل قطعاتی از قبیل: ضربه گیر، میله هادی میخ، فنر ضربه گیر، بدنه اصلی و فنر ارتجاعی می باشد.

میله هادی میخ تفنگ میخکوب

این قطعه یکی از اصلی ترین قطعات هادی میخ می باشد که اصل عملکرد آن در نگه داشتن فنر ارتجاعی و فنر هادی میخ است. این میله به آسانی تعویض می شود و اپراتور می تواند پس از خرید این میله را تعویض نماید.

کلگی تفنگ میخکوب

کلگی از قطعات مهم یدکی تفنگ میخکوب می باشد که در جلو میخکوب قرار گرفته است و نگه دارنده قطعه چهار گوش می باشد. احتمال خراب شدن کلگی بسیار کم است زیرا در هنگام کار صدمه کمی به این بخش وارد می شود اما ممکن است در حین استفاده به دلایل گوناگونی اعم از: بی دقتی و… دچار اختلال شود و نیاز به تعویض داشته باشد ولی به طور کلی تعویض آن به ندرت اتفاق می افتد. این قطعه جزو قطعات قابل تعویض و مستقلی است که به آسانی تعویض می شود.

کلگی تفنگ میخکوب

تفنگ میخکوب کامرکس دست دوم

بعضی از اشخاص که هزینه پرداخت میخکوب نو را ندارند مجبور به انتخاب خرید تفنگ میخکوب کامرکس دست دوم می شوند. برای تهیه این میخکوب باید به مراکز اصلی فروش محصولات کامرکس مراجعه نمایید. آن ها به خاطر تجربه ای که سال ها جمع آوری کرده اند تشخیص می دهند که چه تفنگی عملکرد خوبی دارد و چه میخکوبی برای فروش کیفیت لازم را ندارد. این نمایندگی ها به جهت اعتباری که دارند حتی هیچ موقع تفنگ میخکوب نو بی کیفیت را در اختیار مشتریان خود قرار نمی دهند. حالا اگر واسطه ها پیشنهاد پایین تری برای قیمت تفنگ میخکوب کامرکس به شما دادند به هیچ عنوان قبول نکنید زیرا آن ها گارانتی جهت سالم بودن میخکوب به شما تحویل نمی دهند. بهترین راه برای تهیه میخکوب دست دوم، خرید به صورت اینترنتی از نمایندگی میخکوب کامرکس می باشد. سایت سازه کاران دکور برای آسایش افرادی که هزینه لازم را جهت خرید میخکوب نو ندارند شرایطی را فراهم کرده است تا آن ها بتوانند تفنگ میخکوب دست دوم سالم و مرغوب را از این مرکز خریداری نمایند. شما می توانید با مراجعه به سایت این شرکت و ارتباط با کارشناسان سفارش خود را ثبت نمایید.

قیمت تفنگ میخکوب کامرکس

قیمت هر محصول بسته به عوامل مختلفی متفاوت می باشد که این عوامل مدام در حال تغییر هستند، قیمت تفنگ میخکوب کامرکس هم وابسته به فاکتورهای مختلفی تغییر می کند که در این بخش به توضیح آن ها می پردازیم:

نوسانات ارز

یکی از مهم ‌ترین فاکتورها در تعیین قیمت‌ تفنگ میخکوب کامرکس تغییر قیمت دلار است زیرا این میخکوب یک محصول وارداتی می باشد به همین دلیل قیمت تفنگ میخکوب کامرکس به آسانی با نوسانات ارزی تغییر می کند.

شرایط بازار

فاکتور مهم بعدی در تعیین قیمت تفنگ میخکوب کامرکس، شرایط بازار است. شما می توانید در شرایطی که بازار در رکود به سر می برد و کلیه قیمت‌ ها شکسته شده است با پرداخت مناسب قیمت تفنگ میخکوب کامرکس صاحب یک تفنگ با کیفیت شوید.

روش خرید

پارامتر دیگر که در تعیین قیمت تفنگ میخکوب کامرکس نقش مهمی دارد، روش خرید است. شما دو راه دارید: یکی خرید از واسطه ها و دیگری خرید مستقیم از نمایندگی های اصلی فروش، که اگر از راه اول خرید خود را انجام دهید یا ارزان ترین قیمت تفنگ میخکوب کامرکس را پرداخت خواهید کرد که اصلاً ارزش کیفیت این محصول را به جهت بی کیفیت بودن مواد به کار برده شده در میخکوب ندارد و یا بالاترین قیمت تفنگ میخکوب کامرکس را می پردازید که باز هم از قیمت اصلی آن بالاتر است در هر صورت واسطه ها تنها به فکر جیب خود می باشند. در روش دوم شما می توانید با خرید مستقیم از نمایندگی اصلی، مناسب ترین قیمت تفنگ میخکوب کامرکس را پرداخت نمایید زیرا در این روش هیچ گونه واسطه ‌ای وجود ندارد که باعث افزایش قیمت شود. عوامل ذکر شده در قیمت‌ تفنگ میخکوب کامرکس نقش مؤثری دارند. شما می توانید با نگاهی به سایت سازه کاران دکور انواع تفنگ میخکوب کامرکس را مشاهده نموده و سفارش خود را از طریق راه های ارتباطی به کارشناسان فروش این شرکت اعلام نمایید.

کاربرد تفنگ میخکوب کامرکس چیست؟

این تفنگ برای متصل کردن سازه های مختلف به آهن، بتن و غیره به وسیله استفاده از میخ و چاشنی که موظف به پرتاب کردن میخ است مورد استفاده قرار می گیرد.

کیف تفنگ میخکوب کامرکس چه اقلامی دارد؟

کیف محافظتی کامرکس اقلامی برای نگهداری و تمیزکاری این میخکوب دارد. این لوازم عبارتند از:اسپری ضد زنگ، دستمال حوله ای، برس فولادی، عینک محافظ و غیره.

تفنگ میخکوب در چه انواعی تولید می شوند؟

تفنگ های میخکوبی در ۳ مدل تفنگ میخکوب بادی، تفنگ میخکوب برقی و تفنگ میخکوب شارژی تولید می شوند که هر یک دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند.

سرویس تفنگ میخکوب چه مزیتی برای میخکوب دارد؟

قطعات تفنگ میخکوب هر یک کارایی خاص خود را دارند که اگر یکی از آن ها دچار اختلال شود می تواند قطعات دیگر را هم مورد آسیب قرار دهد. در سرویس تفنگ میخکوب قطعات بررسی می شوند و در صورت نیاز به تعویض و یا تعمیری این امر انجام می شود.

تفنگ میخکوب کامرکس دست دوم را از کجا تهیه کنیم؟

برای این که شما تجربه خوبی از خرید این تفنگ داشته باشید می توانید آن را از نمایندگی میخکوب کامرکس خریداری کنید.