تفنگ میخکوب والتی

تفنگ میخکوب والتی

در قدیم الایام جهت کوبیدن میخ از چکش استفاده می ‌کردند اما با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی تفنگ میخکوب والتی به بازار عرضه شدند و توانستند با تفنگ های بسیاری رقابت کنند. تفنگ های میخکوب عملکرد چند برابری نسبت به چکش داشتند به همین جهت رفته رفته چکش کنار گذاشته شد و متقاضیان به سراغ تفنگ های میخکوب آمدند. یکی از ویژگی‌ های مهم تفنگ میخکوب کوبیدن میخ در کوتاه ‌ترین زمان ممکن است و همین موضوع باعث شده تا کاربر پروژه خود را زودتر از موعد به پایان برساند علاوه بر این موضوع استفاده از تفنگ میخکوب والتی موجب افزایش ایمنی پروژه و جلوگیری از مصرف انرژی مضاعف می‌ شود. صاحبان کار به جای اینکه از کارگران برای کوبیدن میخ استفاده کنند افراد آموزش دیده‌ ای را استخدام می کنند که با تفنگ میخکوب کار کرده اند و این گونه در به هدر دادن انرژی هم صرفه جویی می کنند. چکش، قدرت کوبیدن میخ به بتن و فلز را به جهت سختی مواد به کار گرفته شده ندارد و لازم است از تفنگ میخکوب استفاده شود. تفنگ میخکوب والتی به دلیل قدرتی که دارد می تواند میخ را به سطح بتنی و فلزی فرو ببرد. عمل میخکوبی توسط میخ و چاشنی مخصوص تفنگ والتی صورت می‌ گیرد و میخ پر کاربرد مورد استفاده این تفنگ از گونه ‌های واشردار می باشد.

تفنگ میخکوب والتی دارای سمبه و میخ تایوانی اصل و برند برجسته W می باشد، این تفنگ ساخت تایوان میخ را به صورت تکی شلیک و میخ بعدی را برای پرتاب آماده می کند. قدرت شلیک تفنگ میخکوب والتی در ۳ درجه به روی بدنه آن با پیچ تنظیم می شود و به همین دلیل برای کوبیدن میخ در بتن، فولاد و متصل کردن پلیت عالی می باشد، این تفنگ دارای گزینه‌ ای به نام صدا خفه کن هم می باشد که آرامش را در زمان کار برای شما به ارمغان می‌ آورد. دسته این تفنگ میخکوب بسیار خوش دست و نرم است و دارای طولی به اندازه ۳۵ سانتی ‌متر و وزنی حدود ۳ کیلوگرم می باشد. سایز میخی که تفنگ میخکوب والتی پشتیبانی می کند بین ۱۹ تا ۷۲ میلی متر می باشد ناگفته نماند این تفنگ قابلیت استفاده از میخ‌ های رزوه دار و نفوذی را دارد. این تفنگ میخکوب دارای خشاب‌ های ریلی جهت چاشنی‌ های ۱۰ عددی است که رنگ‌ چاشنی ها به قرمز، مشکی، زرد و سبز محدود می شود. چاشنی وظیفه شلیک میخ به سمت سطح را دارد به همین جهت با انفجار چاشنی میخ درون تفنگ با قدرت چاشنی استفاده شده به طرف سطح پرتاب می شود و واشر موجود در میخ صفحه را به روی بتن نگه می دارد. میخ های مورد استفاده در تفنگ میخکوب والتی عبارتند از: ۲/۷، ۲/۶، ۲/۵، ۲/۴، ۲/۳، ۲/۲ سانتی‌ متر.

کاربرد بیشتر این تفنگ در صنایع ساختمانی و کارگاهی است که می‌ توان به نصب دیوار‌های سبک در دکوراسیون داخلی، اتصالات دائم و موقت جهت کارگاه ‌ها، انواع پلیت ‌ها، متصل کردن چوب و فولاد به بتن اشاره کرد. قدرت شلیک تفنگ میخکوب والتی ۴۰۰ ژول است و طبق استاندارد‌های بین ‌المللی در حین کار دارای ایمنی بالایی می باشد. مکانیسم تفنگ میخکوب چاشنی دار والتی بر پایه میخ چاشنی و گاز است و همین موضوع باعث شده تا در پروژه‌ های سبک و سنگین کاربرد داشته باشد. تفنگ میخکوب دستی والتی به دلیل تمام اتوماتیک بودنش موجب افزایش بهره وری در کار‌ها می شود. این اسلحه به جهت حمل و نقل آسان و طراحی آرگونومیکی که دارد مورد توجه خواستاران خود قرار گرفته است. نحوه کارکرد تفنگ میخکوب والتی این گونه است که ابتدا چاشنی را در داخل تفنگ قرار می‌ دهید و بعد از آن به واسطه باتری یا برق آن را مشتعل کرده تا نیروی محرکه چاشنی، میخ را به سطح پرتاب نماید. میخکوب های شارژی آزادی حرکت را ارائه می دهند اما کارهای پرقدرت مانند قاب بندی، استفاده از باتری را افزایش می دهد. تفنگ میخکوب دستی والتی درون هارد باکس مخصوص خود دارای وسایلی از جمله: یک تفنگ سفید ایمنی، دو فرچه سیمی جهت تمیزکاری، یک اسپری روان ‌کننده، ۳ استپ رینگ تایوان، عینک ایمنی جهت محافظت، ۳ فنر استیپ رینگ، مسواک و حوله تنظیف و یک دفترچه راهنما می باشد.

ایمنی تفنگ میخکوب والتی

ایمنی هنگام کار با تفنگ میخکوب بتنی یک نگرانی است، زیرا انفجار داخلی در تفنگ می تواند نیرویی قابل مقایسه با سلاح گرم ایجاد کند. مانند سلاح گرم، اسلحه‌ های میخکوب بتنی دارای ویژگی های ایمنی مانند سیستم قفل پوزه هستند. حرفه‌ ای ‌هایی که اغلب از تفنگ میخکوب استفاده می کنند از طریق برنامه ‌های آموزشی ارائه شده توسط سازندگان تفنگ میخکوب، گواهینامه دریافت می کنند. عینک ایمنی، دستکش و گوش گیر برای افرادی که از تفنگ میخکوب بتنی استفاده می کنند توصیه می شود. تفنگ میخکوب بتن وقتی به درستی کار می کند ابزار مؤثری است، اما صدمات می تواند در اثر استفاده نادرست اتفاق بیفتد. تفنگ های میخکوب بتن با فشار دادن پوزه مستقیماً روی بستر بتن شلیک می شوند در برخی مدل ها، نقطه تماس جلویی و ماشه باید به طور همزمان فشرده شوند تا شلیک صورت بگیرد و در برخی دیگر، ابتدا باید انتهای دماغه فشرده شود تا میخ به سطح پرتاب شود اگر این تکنیک ‌ها رعایت نشود، اغلب ممکن است باعث آسیب زدن به دست ‌ها شود. سالانه هزاران نفر با تفنگ میخکوب مجروح می شوند و احتمالاً می توان از اکثر آسیب ‌ها با استفاده صحیح جلوگیری کرد. برای استفاده درست از تفنگ میخکوب چاشنی دار والتی باید به نکات زیر توجه کنید تا بتوانید ایمنی لازم را در حین کار داشته باشید:

  • قبل استفاده از تفنگ میخکوب دستی قطعات آسیب دیده را تعمیر یا تعویض نمایید.
  • استفاده کردن از ماسک، دستکش، عینک محافظ و غیره
  • جلوگیری از فشار به تفنگ میخکوب دستی والتی
  • اطمینان داشتن از نبود میخ دیگر در زمان قرار دادن میخ درون تفنگ میخکوب والتی
  • به کارگیری افراد کاربلد جهت اجرای میخکوبی
  • دور از دسترس نگه داشتن تفنگ میخکوب دستی والتی جهت کودکان
  • نشانه‌ گذاری در سطح مورد نظر قبل از اجرای میخکوبی به جهت سهولت کار
  • قبل از انجام هر تنظیم یا تعمیر تفنگ را از منبع تغذیه جدا نمایید.
  • هرگز تفنگ میخکوب را به طرف شخص و یا حیوانی نگیرید.
  • در زمان استفاده از تفنگ میخکوب افراد را دور نگه دارید.
  • دور کردن گازها یا مایعات قابل اشتعال در زمان استفاده از تفنگ میخکوب دستی

همچنین می توانید برای آن که طول عمر تفنگ میخکوب والتی را افزایش دهید نکات زیر را مدنظر قرار دهید:

  • تعویض به موقع ضربه گیر هادی میخ
  • نظافت و شست شوی تفنگ با اسپری داخل هارد باکس
  • استفاده نکردن از روغن جهت روان کردن تفنگ میخکوب والتی

مزایای تفنگ میخکوب والتی

برای شروع، تفنگ های دستی میخکوبی وزن کمتری نسبت به انواع دیگر دارند این بدان معنی است که شما می توانید با خستگی بسیار کمتری کار طولانی‌ تری را انجام دهید. یکی از ویژگی های تفنگ میخکوب والتی این است که استفاده از دستگاه برای طیف وسیع ‌تری از افراد آسان‌ تر می باشد و اگر یک تفنگ میخکوب دستی بخرید، سیم یا شلنگی نخواهید داشت که در حین کار پشت سر خود بکشید و خطر زمین خوردن را در یک فضای کاری خطرناک به شدت کاهش می دهید. تفنگ میخکوب دستی والتی نسبت به اسلحه هایی که با نیروی هوا کار می کنند صدای کمتری دارند این امر به ویژه در یک منطقه مسکونی مهم است. از آنجایی که نیازی به کمپرسور هوا با صدای بلند برای تغذیه یک تفنگ میخکوب دستی نیست، لازم نیست نگران مزاحمت همسایگان مجاور باشید. استفاده از تفنگ میخکوب والتی دارای گزینه‌ های ویژ‌ه ای است که خرید آن را در اولویت قرار می‌ دهد این گزینه‌ ها عبارتند از:

سهولت عملیات و دقت

هر زمان که از چکش برای تکمیل یک قاب‌ بندی استفاده می کنید، به دلیل تایم زیادی جهت تکمیل کار نیاز دارید به همین دلیل خسته می‌ شوید. ‌ایده اصلی پشت چکش به اندازه کافی آسان است اما استفاده از آن کاملاً داستان دیگری دارد. چکش از این نظر بسیار ساده است که فقط باید یک میخ را در جای خود نگه دارید و سپس به سر میخ ضربه بزنید با این حال، حتی اگر در کوبیدن میخ سریع باشید، ممکن است به یکی از انگشتان خود ضربه بزنید همچنین میخ ممکن است در هنگام ضربه خم شود و شما باید آن را بردارید و اگر قابل استفاده باشد آن را صاف کرده و دوباره به آن ضربه بزنید تا در سطح فرو رود. در اینجا بهترین راه حل استفاده از تفنگ میخکوب والتی این است که شما ماشه را فشار می دهید تا میخ به سطح کار پرتاب شود، در این صورت هیچ میخ خمیده یا کجی برای دوباره کاری وجود نخواهد داشت.

سرعت تفنگ میخکوب

اگر می ‌خواهید کاری را به تنهایی انجام دهید، یک تفنگ میخکوب می تواند به شما اجازه دهد تا کار را سریع‌ تر به پایان برسانید. اگر تیمی هم کار می‌ کنید اسلحه میخکوب آنقدر سریع و دقیق است که می توانید تیم خود را به نصف یا بیشتر (بسته به شغل) تغییر دهید.

تنوع مدل

می توانید یک تفنگ میخکوب را در انواع و مدل های مختلف خریداری نمایید زیرا آن ها به راحتی می توانند نیاز‌های شما را بدست آورند یکی از مدل های پرطرفدار تفنگ های میخکوبی، تفنگ میخکوب بتن والتی است.

مقرون به صرفه بودن

استفاده از تفنگ میخکوب دستی باعث صرفه جویی در هزینه شما می شود زیرا از نیروی انسانی اضافی یا هدر دادن میخ جلوگیری کرده و کار را سریع تر تکمیل می کنید.

تفنگ میخکوب دست دوم

برای برخی افراد خرید تفنگ میخکوب نو دشوار است به همین دلیل به فکر خرید تفنگ دست دوم می‌افتند اما از کجا این تفنگ را تهیه کنند که مجبور به پرداخت هزینه ‌های اضافی نشوند و بتوانند در برابر پولی که خرج کرده اند از آن دستگاه استفاده نمایند. سازه کاران دکور برای همه افرادی که خواستار تفنگ میخکوب می باشند شرایط را فراهم کرده است هم افرادی که قدرت خرید تفنگ نو را دارند و هم افرادی که قدرت خرید تفنگ دست دوم را دارند. این شرکت با سابقه و تجربه ‌ای که در زمینه فروش این تفنگ‌ ها دارد تمامی محصولات خود را از لحاظ کیفیت و سلامت بررسی می کند و بعد در اختیار کاربران قرار می ‌دهد. شما با خرید تفنگ دست دوم از این شرکت دیگر نگرانی از لحاظ سلامت دستگاه نخواهید داشت و با خیالی راحت خواهید توانست از آن استفاده کنید. لازم است این نکته را یاد آوری کنم که تفنگ میخکوب دست دوم ممکن است وسایل جانبی که برای نظافت و تمیزکاری دستگاه باشد را به طور کامل و یا کلاً نداشته باشد.

خرید تفنگ میخکوب والتی

امروزه افراد واسطه و شرکت ‌های معتبر زیادی فروش تفنگ میخکوب والتی را به عهده دارند. شما برای خرید تفنگ میخکوب چاشنی دار والتی باید آن را از مراکز معتبری که برای خرید این محصول، گارانتی اصالت کالا را به شما تحویل می‌ دهند بروید و به هیچ عنوان جهت خرید تفنگ میخکوب دستی والتی سراغ افراد واسطه را نگیرید زیرا هم باید هزینه زیادی را بپردازید و هم محصول بی ‌کیفیتی را تحویل بگیرید. پس شما می توانید با خرید مستقیم اینترنتی از شرکت ‌های اصلی فروش تفنگ میخکوب والتی، آن را با قیمتی مقرون به صرفه و کیفیتی بالا به همراه ضمانت نامه و خدمات پس از فروش تحویل بگیرید. اسلحه‌ های میخکوب بتنی با سرعتی بالا اغلب به مصارف صنعتی محدود می شوند، اما می توان تفنگ های میخکوبی سبک وزن بیشتری را در فروشگاه ‌ها یا از طریق اینترنت خریداری کرد. یکی از شرکت ‌های اصلی فروش این محصولات، شرکت سازه کاران دکور می باشد شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق راه‌ های ارتباطی داخل وب سایت با کارشناسان این شرکت تماس بگیرید.

قیمت تفنگ میخکوب چاشنی دار والتی

قیمت هر محصول وابسته به فاکتور‌هایی می باشد که مدام در حال تغییر است، قیمت تفنگ میخکوب چاشنی دار والتی هم وابسته به عوامل مختلفی است که در اینجا آن‌ها را به طور خلاصه شرح می ‌دهیم:

نوسانات ارز

یکی از مهم ‌ترین تغییر قیمت‌ ها در تفنگ میخکوب چاشنی دار والتی تغییر قیمت دلار می باشد زیرا این تفنگ میخکوب یک محصول وارداتی است به همین جهت به راحتی با نوسانات ارزی قیمتش تغییر می کند و ثابت نمی ماند.

شرایط بازار

عامل مهم بعدی در تعیین قیمت، شرایط بازار می باشد زمان‌هایی هست که بازار رکود است و قیمت‌ ها به همین دلیل شکسته می شوند شما می توانید با بررسی بازار در بهترین موقعیت خرید خود را انجام دهید.

روش خرید

عامل دیگر که در تعیین قیمت نقش بسزایی دارد، روش خرید است شما دو انتخاب دارید یکی خرید از افراد واسطه و دیگری خرید اینترنتی از شرکت‌ های اصلی فروش تفنگ میخکوب چاشنی دار والتی، اگر از روش اول خریدتان را انجام دهید دو حالت دارد یا قیمت ارزانی را می ‌پردازید که ارزش کیفیت محصول تحویلی شما را به دلیل نامرغوب بودن مواد به کار رفته در تفنگ میخکوبی ندارد یا قیمتی بالاتر را خواهید پرداخت که باز هم از ارزش واقعی آن بالاتر خواهد بود در هر صورت افراد واسطه فقط به فکر جیب خود هستند اما در روش دوم شما می توانید با خرید اینترنتی از مراکز اصلی، تفنگ میخکوب دستی را با قیمتی کمتر از قیمت‌ های موجود در بازار تهیه نمایید زیرا هیچ واسطه ‌ای بین خریدار و فروشنده نمی باشد. این‌ ها فاکتورهایی هستند که در قیمت‌ گذاری نقش بسزایی دارند شما می توانید با مراجعه به سایت سازه کاران دکور از انواع تفنگ میخکوب دستی دیدن نموده و سفارش محصول انتخابی خود را از طریق شماره‌ های موجود در وب سایت به کارشناسان محترم این شرکت اعلام نمایید.

تفنگ میخکوب چه کاری انجام می ‌دهد؟

تفنگ میخکوب بهترین جایگزین چکش می باشد این اسلحه با استفاده از میخی که درون تفنگ جای می ‌گیرد و چاشنی که به صورت خشابی در این اسلحه قرار دارد با فشردن ماشه، چاشنی را منفجر می کند و میخ را با قدرت و شتابی بالا به درون بتن یا فلز فرو می برد.

چرا از تفنگ میخکوب استفاده کنیم؟

برای تکمیل کردن هر پروژه ساختمانی با نتایج حرفه ‌ای به تفنگ میخکوب والتی نیاز داریم این تفنگ می ‌تواند پروژه شما را با سرعتی باور نکردنی به اتمام برساند و کاری تمیز و باکیفیت را به شما تحویل دهد.

تفنگ میخکوب والتی را از کجا خریداری کنیم؟

شرکت‌ های اصلی فروش تفنگ های میخکوب مانند سازه کاران دکور بهترین گزینه برای خرید می ‌باشند زیرا هم قیمت مناسب‌ تری را پیشنهاد می ‌دهند هم محصولاتشان شامل ضمانت نامه سلامت کالا و خدمات پس از فروش می باشد.

تفاوت بین خرید تفنگ میخکوب دست دوم و تفنگ میخکوب نو چیست؟

تفنگ میخکوب نو دارای اقلامی در کیف‌ های مخصوص خود هستند که می توان به وسایل تنظیف و دفترچه راهنما اشاره کرد اما تفنگ میخکوب دست دوم ممکن است این کیف مخصوص را نداشته باشد.

یکی از مهم‌ ترین ویژگی های تفنگ میخکوب دستی والتی چیست؟

داشتن پیچ قابل تنظیم در ۳ درجه که کاربر می تواند براساس پروژه خود درجه سختی و نرمی آن را تنظیم نماید این ویژگی باعث شده تا تفنگ میخکوب دستی والتی برای کار‌های سبک و سنگین بهترین گزینه باشد.