قطعات تفنگ میخکوب

قطعات تفنگ میخکوب

شناخت و عملکرد قطعات تفنگ میخکوب یکی از مهم ترین نکاتی است که باید کاربر با آن آشنا باشد تا در صوت لزوم بتواند آن ها را تعویض و یا تعمیر نماید. تفنگ های میخکوب با داشتن سرعت، ثبات و دقت جایگاه ویژه ای در مجموعه ابزار بسیاری از افراد که سروکارشان با اتصال سازه های گوناگون هست دارند. در گذشته از چکش برای فرو بردن میخ به سطوح مختلف استفاده می شد که ایمنی چندانی به دلیل کاربرد دست در زمان نگه داشتن میخ و کوبیدن آن نداشت اما با پیشرفت تکنولوژی تفنگ های میخکوبی توانستند جایگاه مناسبی را بین کاربران خود کسب نمایند زیرا هم باعث افزایش سرعت در کار می شدند و هم ایمنی مناسبی را در اختیار کاربر قرار می دادند. تفنگ های میخکوب دارای گونه های متنوعی از لحاظ نوع، سایز و عملکرد می باشند اما مهم ترین مسیله شناختن قطعات تفنگ میخکوب است که شرح آن ها در متن زیر آورده شده است.

سنبه تفنگ میخکوب

سنبه یکی از قطعات تفنگ میخکوب است که در هنگام شلیک کردن موظف است به میخ ضربه بزند تا میخ از هادی میخ به سطح وارد شود. مهم ترین وظیفه سنبه تفنگ میخکوب زدن ضربه به صورت مستقیم به میخ می باشد. محل قرارگیری این قطعه در داخل پیستون گائید است و اگر آسیبی به سنبه تفنگ وارد شود، کوبیدن میخ را به صورت صحیح انجام نمی دهد به همین جهت میخ به صورت کامل وارد سطح نمی شود پس باید کلیه قطعات تفنگ میخکوب بررسی شوند و اگر نیاز به تعویض دارند به دلیل افزایش راندمان و طول عمر تفنگ میخکوب به موقع تعویض آن ها صورت گیرد. خرابی سنبه باعث آسیب زدن به قطعه های دیگر تفنگ میخکوب هم می شود به همین دلیل اگر نیاز به تعویض دارد باید سریعاً تعویض آن ها انجام شود تا بتواند میخ را به صورت کامل و صاف وارد سطوح بتنی و مصالح ساختمانی نماید. بدنه اصلی و رینگ سنبه از قطعات مهم سنبه تفنگ میخکوب می باشند، جنس بدنه اصلی از فولاد مرغوب و جنس رینگ سنبه از آهن با روکش گالوانیزه است. پردازش و ساخت این محصول در تایوان صورت می گیرد و نسبت به نمونه ایرانی خود دارای عمری طولانی تر و جنسی باکیفیت تر است همچنین سنبه تفنگ میخکوب به صورت های گوناگون در فروشگاه ها به فروش می رسد.

ضربه گیر تفنگ میخکوب

ضربه گیر و استپ رینگ تفنگ یکی از قطعات تفنگ میخکوب است و جزو قطعات یدکی درجه یک از لحاظ کیفیت به شمار می رود. استپ رینگ با عملکرد صحیح خود از صدمه زدن به سمبه و دیگر قطعات یدکی جلوگیری می نماید. خراب شدن ضربه گیر مانع کاردکرد درست تفنگ می شود و این امر موجب می شود تا میخ ها جمع شوند. با مرور زمان و استفاده از تفنگ میخکوبی خراب، سمبه هم خراب می شود و عملکرد خود را از دست می دهد به همین منظور باید در صورت لزوم تعویض آن را فوراً انجام داد در غیر این صورت هم در عملکرد دستگاه اختلال ایجاد می نماید و هم موجب کوتاه شدن عمر سایر قطعات تفنگ میخکوب می گردد پس دقت لازم را برای زمان تعویض سمبه تفنگ داشته باشید. سمبه دارای قیمت مناسبی است و در سرویس های دوره ای باید تعویض گردد نکته جالب این است که تعویض این قطعه این قدر راحت است که خود کاربر هم می تواند آن را انجام دهد اما اگر کاربر با نحوه تعویض قطعه آشنایی کامل ندارد باید این کار را به دست متخصصان سپرد. شرکت سازه کاران دکور کلیه قطعات تفنگ میخکوب را از طریق سایت خود به فروش می رساند، شما می توانید از طریق تماس با کارشناسان این شرکت محصول مورد نیاز خود را سفارش دهید و آن را در کوتاه ترین زمان تحویل بگیرید.ضربه گیر تفنگ میخکوب

هادی میخ تفنگ میخکوب

یکی دیگر از قطعات مهم تفنگ میخکوب هادی میخ می باشد، زمانی که تفنگ میخکوب به سطح مورد نظر فشرده می شود قسمتی که به عقب باز می گردد و به کاربر اجازه شلیک می دهد همان هادی میخ است به همین دلیل شما باید در مواقع لزوم اگر هادی میخ دچار اختلال شد آن را تعویض نمایید زیرا خرابی این قطعه موجب اختلال در عملکرد سایر قطعات تفنگ میخکوب می شود. انتخاب نوع هادی میخ باید بر حسب برند تفنگ میخکوب صورت گیرد زیرا باید نوع هادی میخ متناسب با کارکرد تفنگ باشد و از آنجا که برندهای تولید کننده تفنگ میخکوب بسیار هستند با توجه به برند تفنگ انتخاب هادی میخ صورت می گیرد. این قطعه جزو قطعات پر کاربرد و مهم تفنگ میخکوب به حساب می آید که از ۵ قطعه به نام های: فنر ضربه گیر، ضربه گیر، میله هادی میخ، فنر ارتجاعی و بدنه اصلی تشکیل شده است. محل جای گذاری این محصول بین پیستون گاید و کلگی است همچنین نوع متریال اولیه قطعات هادی میخ از آهن می باشد. پردازش و ساخت هادی میخ در کشور تایوان انجام می شود و تا به حال قطعه ای به بازار برای رقابت با این محصول تایوانی عرضه نشده است. مهم ترین کار برای کاربر، سرویس دهی دوره ای می باشد تا قطعات تفنگ میخکوب مورد بررسی قرار گیرند و در صورت کوچک ترین مورد تعویض و یا تعمیر شوند. برای خرید هادی میخ تفنگ میخکوب می توانید از فروشگاه سایت سازه کاران دکور دیدن نمایید همچنین در صورتی که شما نیاز به راهنمایی در زمینه انتخاب و خرید محصول داشته باشید متخصصین ما آماده ارائه مشاوره های لازم به شما می باشند.

میله هادی میخ تفنگ میخکوب

یکی از اصلی ترین قطعه ها در هادی میخ، میله هادی میخ می باشد که اصل کارایی آن در نگه داشتن فنر هادی میخ و یا فنر ارتجاعی است. این قطعه به راحتی تعویض می گردد و کاربر قادر است بعد از خرید این قطعه، آن را تعویض نماید و دوباره از تفنگ خود استفاده کند. بررسی قطعات مختلف تفنگ باید هر روز انجام شود تا در صورت بروز مشکلی بتوان آن را حل کرد، در صورت بی توجهی به سرویس دوره ای، قطعات تفنگ میخکوب به راحتی دچار آسیب می شوند و در عملکرد تفنگ اختلال ایجاد می کنند. اجرای عمل میخکوبی با سالم بودن و هماهنگ بودن قطعات در کنار یکدیگر داخل مصالحی مانند آهن و یا بتن به خوبی صورت می گیرد. مواد اولیه میله هادی میخ تفنگ میخکوب از آهن با روکش گالوانیزه باکیفیت می باشد که ساخت و پردازش آن در کشور تایوان شکل می گیرد. این قطعه نمونه مشابه ایرانی هم دارد که از کیفیت پایین تری برخوردار است میله هادی میخ به صورت یکپارچه است و مدل دو تکه با این محصول دارای تفاوت هایی می باشد. شما برای خرید قطعات تفنگ میخکوب باید به مراکز اصلی فروش آن ها مراجعه نمایید تا از اصالت کالای دریافتی اطمینان خاطر داشته باشید پس هیچ وقت از افراد واسطه خرید خود را انجام ندهید زیرا نمی توانید از کیفیت آن مطمئن باشید.

کلگی تفنگ میخکوب

تفنگ میخکوب به منظور ایجاد اتصالات در سازه های مختلف به کار می رود، این تفنگ از قسمت های مختلفی تشکیل شده است و در شرایطی که زمان اجرای کار هر بخش از این قطعات دچار مشکل شوند، باید به سراغ قطعات یدکی آن برویم. کلگی تفنگ میخکوب یکی از قطعات یدکی بسیار مهم می باشد که در جلو دستگاه میخکوب جای گذاری می شود و نگه دارنده قطعه کلگی یا چهار گوش است. احتمال خراب شدن این قطعه کم می باشد زیرا در زمان کار آسیب کمی به این قسمت وارد می شود اما احتمال دارد که در زمان استفاده به دلایل مختلفی مانند بی دقتی و… ممکن است این قسمت دچار مشکل شود و احتیاج به تعویض داشته باشد اما به طور کلی تعویض کلگی تفنگ میخکوب به ندرت پیش می آید. جنس کلگی تفنگ میخکوب از آهن است و پردازش و ساخت آن توسط کشور تایوان صورت می گیرد و نمونه ایرانی آن هنوز ساخته نشده است. وظیفه قطعه یدکی کلگی تفنگ میخکوب فقط نگهداری از چند قطعه مانند هادی میخ و چهار گوشی می باشد. تفنگ میخکوب از بخش های قابل تعویض و مستقلی تشکیل شده است که به راحتی می توان آن ها را تعویض نمود. اگر سلامتی تفنگ میخکوب برای شما از اهمیت ویژه ای برخوردار است باید در بازه های زمانی مشخص تمامی قطعات تفنگ میخکوب را از نظر سلامت مورد بررسی قرار داد تا در صورت وجود خرابی قبل از آن که بتواند به دیگر قطعه ها آسیب برساند تعویض و یا تعمیر شود. خرید کلگی تفنگ به جهت عملکرد آن باید از مراکز معتبر صورت گیرد شما می توانید برای خرید این قطعه یدکی از سایت سازه کاران دکور دیدن نمایید. بهتر است قبل از انجام خرید قطعات تفنگ میخکوب حتماً در خصوص آن ها اطلاعات ضروری را کسب نمایید و در صورت پیش آمدن هر گونه سؤال در این زمینه با متخصصین این شرکت از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در وب سایت تماس بگیرید.

کلگی تفنگ میخکوب

دسته کائوچویی تفنگ میخکوب

قسمت های مختلف تفنگ میخکوب در زمان کار دچار فرسایش و خرابی می شوند، به همین دلیل باید تمامی قطعات تفنگ میخکوب را بررسی کرد تا عملکرد دستگاه دچار اختلال نشود. یکی از قطعه های یدکی تفنگ میخکوب، دسته کائوچویی که به نام دسته پلاستیکی هم شناسایی می شود. ما برای خرید هر محصول باید از قبل شناخت به روی آن داشته باشیم تا بتوانیم بهترین ها را خریداری نماییم به همین منظور به صورت مختصر این محصول را توضیح داده ایم. جنس دسته کائوچویی از پلاستیک فشرده با کیفیت است که کار ساخت آن به عهده کشور تایوان می باشد و دارای طول عمر بالایی نسبت به مدل ایرانی خود است. این محصول از پیچ و بدنه اصلی تشکیل شده است که خرید پیچ کائوچویی به صورت جداگانه انجام می شود. نصب دسته کائوچویی با باز کردن پیچ بر روی بدنه و جایگزین کردن قطعه جدید صورت می گیرد. عملکرد اصلی این محصول هدایت میخ جای گذاری شده به داخل هادی میخ در میخ جازن می باشد. این قطعه هم مانند دیگر قطعات تفنگ میخکوب باید مورد بررسی قرار گیرد، شرایط مناسب دسته تفنگ تأثیر بالایی روی کار دارد به همین منظور با مشاهده هرگونه خرابی در این بخش ها، سریعاً برای تعویض آن اقدام نمایید. این نکته را به یاد داشته باشید که تعویض نکردن به موقع باعث می‌ شود در زمان اجرای کار به دست کاربر آسیب برساند همچنین نامناسب بودن شرایط دسته کائوچویی باعث استفاده دشوار از تجهیزات خواهد شد و در کارکرد کلی باعث به وجود آمدن اختلال خواهد شد. همان طور که اشاره کردیم دسته کائوچویی تفنگ میخکوب موظف است تا میخ های قرار داده شده در میخ جازن را به طرف بخش داخلی هدایت نماید. بروز هرگونه اشکال در این بخش باعث به وجود آمدن مشکل در روند هدایت میخ می شود به همین دلیل نخواهید توانست به درستی از تفنگ استفاده نمایید. مرغوب بودن جنس این محصول باعث می‌ شود تا دسته دوام بیشتری داشته باشد و از طرفی امکان استفاده طولانی مدت را در اختیار کاربر قرار می دهد. دسته کائوچویی تفنگ در بسته های تکی، ۵، ۱۰، ۲۵ و ۵۰ عددی در بازار به فروش می‌ رسند همین امر اجازه می‌ دهد تا مشتریان با نیازهای گوناگون به سراغ محصول متناسب با پروژه خود بروند و از طرفی دیگر این نکته را مدنظر داشته باشید که قیمت بسته های ۵۰ عددی از تکی مقرون به صرفه تر است. نکته مهمی که در خرید این محصول باید به آن توجه کرد، سازگاری دسته با مدل تفنگ میخکوب است.این محصول به صورت یدکی موجود است و نصب و تعویض آن یک فرآیند بسیار راحت می باشد.

ابزار پا

پا ابزار وسیله ای پر کاربرد و ایمن در زمینه کارهای ساختمانی مانند برق کاری، کناف کاری و غیره است که در ارتفاع از آن استفاده می شود. ابزار پا جایگزین وسایل خطرناکی مانند تخته، بشکه و… برای قرار گرفتن در ارتفاع شده است. با استفاده از ابزار پا قادر خواهید بود از پله بالا رفته و راه بروید همچنین استفاده از این ابزار سرعت کار شما را به صورت غیر قابل باوری افزایش می دهد. از ویژگی های مهم استفاده از پا ابزارالقا کردن احساس راه رفتن به صورت عادی و تعادل زیاد در کار به جهت وجود فنرهای دوگانه می باشد. در این محصول حرکت پا مستقیماً به کف ابزار منتقل می شود به این شکل که ابتدا پاشنه و بعد پنجه پا روی زمین قرار گرفته می شود، ابزار پا دارای پاشنه سه حالته است که کار بر روی ابزار را بسیار راحت کرده است. وجود کفه لاستیکی در این پا ابزار پایداری خوبی را در سطوح لغزنده ایجاد می کند همچنین در هنگام سایش از خود مقاومت نشان می دهد. به دلیل قابلیت تغییر ارتفاع در این ابزار، استفاده از آن جای هیچ گونه نگرانی برای ارتفاع های کم و یا زیاد کار را نمی گذارد. این ابزار می تواند ارتفاع کاربر را تا ۸۰ سانتی متر افزایش دهد همچنین قابلیت کمتر کردن ارتفاع هر ۱۰ سانتی متر را دارد، پا ابزار بر حسب حرکات انسانی طراحی شده است. در اینجا به تعدادی از مشخصه های پا ابزار اشاره می کنیم:

  • جنس تمام آلومینیوم
  • دارای طراحی ارگونومیک و وزنی سبک
  • ایمنی بیشتر با تسمه های نواری
  • قیمت مقرون به صرفه
  • دارای کپپر نگهدارنده

در پایان این نکته بسیار مهم را فراموش نکنید که برای خرید قطعات تفنگ میخکوب حتماً سراغ فروشندگان معتبری بروید که در زمینه فروش این محصولات فعالیت داشته اند چرا که این مراکز به دنبال در اختیار قراردادن محصولات با کیفیت به مشتریان خود و جلب رضایت آن ها می باشند همچنین قیمتی که شما در قبال خرید از مراکز معتبر پرداخت می کنید بسیار مقرون به صرفه تر از مراکز واسطه می باشد. شما می توانید برای مطرح کردن سؤالات خود در زمینه خرید تک تک قطعات تفنگ میخکوب با متخصصین شرکت سازه کاران دکور تماس بگیرید و مشاوره های لازم را از این افراد متخصص دریافت نمایید.

قطعات تفنگ میخکوب چه قطعاتی هستند؟

مهم ترین قطعات تفنگ میخکوب سمبه، ضربه گیر، هادی میخ، پیم هادی میخ و فنر هادی میخ، کلگی و دسته کائوچویی می باشند.

سنبه تفنگ میخکوب چه وظیفه ای دارد؟

سنبه تفنگ میخکوب موظف است تا به صورت صاف به میخ ضربه بزند و اگر این قطعه دچار آسیب شود قادر است به سایر قطعات تفنگ میخکوبی هم صدمه وارد نماید.

هادی میخ در تفنگ میخکوب چه وظیفه ای دارد؟

زمانی که شما تفنگ را به روی سطح فشار می دهید قسمتی از تفنگ به عقب بر می گردد و به شما این قدرت را می دهد که شلیک کنید این بخش هادی میخ نام دارد.

پا ابزار برای چه مواقعی کاربرد دارد؟

 این محصول متناسب با حرکات انسانی طراحی شده و جای نردبان، بشکه و تخته هایی که هیچ گونه ایمنی را نداشتند گرفته است، این ابزار قابلیت تنظیم ارتفاع را دارد و برای کار در ارتفاع بسیار مناسب می باشد استفاده از این محصول هیچ احساس غریبی را به شما القا نخواهد کرد.

قطعات تفنگ میخکوب را از کجا خریداری نماییم؟

به دلیل وجود حساسیت عملکرد قطعات تفنگ میخکوب باید آن ها را از مراکز معتبری که در زمینه فروش این محصولات فعالیت می کنند خریداری نمود تا بتوان از کیفیت و سلامت کامل آن ها اطمینان حاصل کرد در این صورت می توانید از گارانتی محصولات هم استفاده نمایید.