فروش تفنگ میخکوب کامرکس

فروش تفنگ میخکوب کامرکس

امروزه افراد بسیاری از دستگاه های میخکوبی استفاده می کنند و برای آن که قیمت کمتری را پرداخت نمایند این محصول را از نمایندگی های فروش تفنگ میخکوب کامرکس خریداری می کنند. این افراد می دانند که اگر آن را از مکان هایی غیر از نمایندگی ها تهیه نمایند با مشکلات بسیاری روبرو خواهند شد و باید منتظر هزینه های گزافی باشند به همین دلیل تنها با خرید از نمایندگی ها خود را از هر دردسر و هزینه اضافی دور می کنند. ما در این مقاله قصد داریم شما را با تفنگ میخکوب کامرکس آشنا کنیم تا شما بتوانید با دانشی کامل خرید آن را انجام دهید.

تفنگ میخکوب کامرکس

تفنگ های میخکوبی یکی از وسایل پر کاربرد در انواع مختلف حوزه ها هستند که به اپراتورها کمک بسیاری می کنند تا اتصالاتی مانند کناف کاری ساختمان را به خوبی انجام دهند؛ زیرا این دستگاه ها می توانند مقاوم ترین و ایمن ترین سازه ها را به هم متصل نمایند. تفنگ های میخکوب دارای گونه های بسیاری هستند که هر کدام سطح خاصی را پوشش می دهند. یکی از این محصولات که قدرت و دقت بالایی در اتصالات بتنی و فولادی دارد تفنگ میخکوب کامرکس است. تفنگ های کامرکس دقیقاً همانند یک اسلحه گرم عمل می کنند و قدرت لازم برای فرایند میخکوبی را از انفجار چاشنی به دست می آورند. میخکوب کامرکس یک برند معتبر تایوانی است که با کد ۴۵CT به عنوان اسحله تک تیر زن به بازار عرضه می شود. کامرکس یکی از برندهای تجاری محبوب است که در حوزه ساخت تفنگ های میخکوب بتن فعالیت دارد، تنوع بی شمار این میخکوب سبب شده تا از آن برای هر پروژه ای استفاده شود. این میخکوب داخل یک هارد باکس ضد ضربه قرار دارد که نام کامرکس روی بدنه آهنی آن حکاکی شده است. وجود این کیف های سخت به این جهت است که از محتویات داخل کیف محافظت می نمایند و از طرفی توجه مشتری را به خود جلب می کنند.

در کنار موارد ذکر شده درون هر هارد باکس وسایل مختلفی جهت حفاظت و تمیز کردن آن وجود دارد که استفاده از آن ها باعث افزایش عمر مفید تفنگ میخکوب می گردد. این لوازم عبارتند از: یک برس فولادی گرد، عینک ایمنی جهت حفاظت از نیمه بالایی سر و چشم ها، یک میله فولادی به منظور بیرون آوردن تعدادی از قطعات، یک برس فولادی دسته چوب به منظور تمیز کردن قطعات داخلی تفنگ، یک اسپری روغن گیر ضد زنگ برای نظافت تفنگ میخکوب ۳ قطعه یدکی جهت فنر ضربه گیر، یک حوله تمیز برای خشک کردن اسپری، دفترچه راهنما، ۵ قطعه یدکی جهت ضربه گیر که از قطعات مصرفی میخکوب است و یک آلن وسایلی هستند که در هنگام تهیه این اسلحه از نمایندگی فروش تفنگ میخکوب کامرکس باید در داخل هارد باکس قرار گرفته باشند. تفنگ کامرکس در آغاز مدل مناسب قیمت، میخکوب های هیلتی به حساب می آمده است و حدوداً بیشتر از ۲۰ سال است که در ایران توسط نمایندگی های آن به فروش می رسد. نحوه استفاده از میخکوب کامرکس به این صورت است که میخ ها به صورت تکی داخل تفنگ قرار می گیرند تا فرایند کوبیدن میخ به واسطه چاشنی های خشابی انجام گیرد.

میخ چاشنی تفنگ کامرکس

هر میخکوب، میخ و چاشنی مخصوص به خودش را دارد و یا به عبارتی تفنگ باید با میخ و چاشنی خود سازگار باشد تا بتواند کارایی بی نظیری را خود نشان دهد. میخ ها دارای گونه های مختلفی هستند اما میخی که برای میخکوب کامرکس مورد استفاده قرار می گیرد میخ تکی واشردار است این میخ از فولاد گالوانیزه شده ساخته شده تا بتواند در سزوحسطوح مقاومت بسیاری را از خود نشان دهد. چاشنی ها هم رنگ های مختلفی از سرعت و قدرت را شامل می شوند؛ اما چاشنی های قابل استفاده در تفنگ میخکوب بتن کامرکس چاشنی هایی با رنگ های قرمز، زرد، مشکی و سبز هستند که در خشاب های ۱۰ عددی قرار می گیرند. این خشاب ها نوار پلاستیکی رنگی هستند که نام تجاری شرکت سازنده روی آن ها حک شده است. پر کاربردترین میخ در میخکوب کامرکس میخ سایز ۳۲ می باشد و چاشنی قرمز رنگ هم جزو پر فروش ترین چاشنی این میخکوب به شمار می رود.

میخکوب کامرکس در قسمت انتهایی خود دارای درجه تنظیم پرتاب میخ می باشد که برای این تفنگ ۳ درجه قدرت در نظر گرفته شده است تا بر حسب سطح کار که می تواند سخت و یا نرم باشد کاربر بتواند آن را تنظیم کند تا به سطح آسیب زده نشود. اما میخ و چاشنی که برای این میخکوب مناسب است و با آن سازگاری دارد برند میخ و چاشنی رد هیت است. برندهای دیگری از این محصولات یا برندهای ناشناخته دیگری هم وجود دارند اما شما باید از برندی استفاده کنید که کیفیت ساخت خوبی داشته باشد تا بتواند به سطوح سخت نفوذ کند. شرکت سازه کاران دکور یکی از سایت های فروشگاهی معتبر است که فروش تفنگ میخکوب کامرکس را به عهده دارد. شما می توانید از وب سایت این شرکت برای خرید این محصول اقدام نمایید.

قطعات تفنگ کامرکس

کاربرد تفنگ میخکوب کامرکس

میخکوب کامرکس عملکردهای بسیاری ازجمله اتصال صفحات توری و آهنی به منظور نصب کردن کاشی به آهن و بتن را دارد. اغلب مالکان منازل از میخکوب بتن کامرکس به منظور بهبود و بازسازی زیرزمین استفاده می کنند. آن ها قادرند جهت ایجاد قفسه برای ذخیره سازی مفید، اتصال قاب های چوبی به پایه، کوبیدن میخ جعبه فیوز به دیوارهای بتنی از تفنگ میخکوب کامرکس استفاده نمایند. اپراتور تفنگ باید بر حسب پروژه سایز میخ و رنگ چاشنی را انتخاب کند. این اسلحه توانایی پرتاب میخ های ۲ تا ۴ سانتی متری در بتن را دارد و در مقایسه با اندازه میخ و نوع بتن، میخ و چاشنی رد هیت آن انتخاب می گردد. این نکته را فراموش نکنید که اگر اندازه میخ بزرگ تر باشد می بایست از قدرتمندترین چاشنی ها استفاده کنید که این چاشنی در میخکوب کامرکس به رنگ مشکی می باشد. این میخکوب کاملاً اتوماتیک کار میخکوبی را انجام می دهد و پس از هر پرتاب به طور اتومات مسلح می گردد.

از اصلی ترین مشخصه های این میخکوب داشتن استانداردهای بین المللی و تأییدیه های لازم است. اگر در انتخاب میخکوب دچار سردرگمی هستید می توانید برای مشاوره گرفتن با کارشناسان شرکت سازه کاران دکور تماس برقرار نمایید. کارشناسان فروش در مورد کلیه سؤالاتی که ذهن شما را مشغول کرده است بهترین جواب ها را دارند. این نکته را فرموش نکنید که هیچ گاه از واسطه ها این محصول را خریداری نکنید؛ چون ممکن است آن ها فقط واسطه باشند و برای سؤالاتی که دارید قطعاً جواب مناسبی نخواهند داشت. حتی ممکن است برخی از آن ها که تنها به فکر سود هستند شما را اشتباه راهنمایی کنند در نهایت موجب صدمات مالی و حتی جانی به شما می شوند. این افراد حتی کیفیت محصولاتشان را هم تضمین نمی کنند. شما با خرید از نمایندگی ها دیگر دغدغه ای بابت هیچ فکری نخواهید داشت.

تفنگ میخکوب کامرکس دست دوم

در حال حاضر و شرایط اقتصادی ایجاد شده اکثر افراد برای کوبیدن میخ به سراغ تفنگ میخکوب کامرکس دست دوم می روند زیرا قدرت خرید نو این دستگاه را ندارند. این میخکوب به دلیل اینکه قبلاً مورد استفاده قرار گرفته است باید از نمایندگی های معتبر فروش آن ها خریداری شود؛ زیرا این مراکز به منظور سابقه و تجربه ای که دارند با نگاه کردن به تفنگ و بررسی آن می توانند متوجه شوند که آیا این محصول برای فروش مناسب است یا خیر. نمایندگی های فروش تفنگ میخکوب کامرکس به جهت اعتباری و سابقه ای که در فروش این محصولات دارند به هیچ عنوان میخکوب دست دوم بی کیفیت را در اختیار کاربران قرار نمی دهند. نکته بسیار مهمی که وجود دارد این است که شما نباید حتی میخکوب دست دوم را از واسطه ها تهیه نمایید؛ زیرا هیچ ضمانتی به شما تحویل داده نمی شود پس پیشنهاد آن ها را رد کنید و با اطمینان کامل به سراغ مراکز اصلی فروش تفنگ میخکوب کامرکس بروید. شرکت سازه کاران دکور هم به منظور رفاه حال افرادی که هزینه لازم جهت خرید میخکوب نو را ندارند فروش تفنگ میخکوب کامرکس دست دوم را در سبد فروشگاهی خود قرار داده است. اگر قصد خرید میخکوب باکیفیت دست دوم را دارید می توانید به وب سایت این شرکت مراجعه کرده و ثبت سفارش خود را از طریق راه های ارتباطی انجام دهید.

 قطعات تفنگ میخکوب کامرکس

تفنگ میخکوب از هر برندی که باشد اپراتور باید از قطعات آن شناختی نسبی پیدا کند. زیرا برخی از قطعات آن قدر تعویضشان آسان است که فرد می تواند آن را انجام دهد. در این بخش به شرح قطعات تفنگ میخکوب کامرکس می پردازیم:

سنبه میخکوب کامرکس

سنبه میخکوب کامرکس موظف است در هنگام شلیک، مستقیماً به میخ ضربه بزند تا آن از قطعه دیگری به نام هادی میخ به درون سطوح پرتاب شود. محل سنبه میخکوب در داخل پیستون گائید می باشد و اگر سنبه کمترین صدمه ای ببیند در عملکردش اختلال به وجود خواهد آمد و میخ را به طور کامل به درون سطح وارد نخواهد کرد. پس حواستان به این قطعه مهم باشد تا باعث ایجاد خسارات سنگین برای شما نشود.

کلگی تفنگ میخکوب

کلگی کامرکس یکی از قطعات اصلی یدکی است که در بخش جلو تفنگ میخکوب قرار دارد و محافطت کننده قطعه چهار گوش می باشد. این احتمال بسیار کم رنگ است که کلگی خراب شود؛ زیرا در زمان استفاده از تفنگ آسیبی به این قطعه وارد نمی شود غیر از اینکه بی دقتی و دلایل دیگری باعث شود تا تفنگ از دست کاربر رها شود آن وقت کلگی نیاز به تعویض خواهد داشت؛ ولی این اتفاق هم بسیار کم رخ می دهد. کلگی جزو قطعات مستقلی است که به راحتی فرایند تعویض آن صورت می گیرد.

ضربه گیر میخکوب کامرکس

ضربه گیر و استپ رینگ از قطعات مهم دیگر میخکوب کامرکس هستند که جزو لوازم یدکی آن محسوب می شوند. خطا در ضربه گیر سبب می شود که میخ ها جمع شوند و جلوی صحیح کار کردن دستگاه را می گیرد. استپ رینگ موظف است از سنبه و قطعات یدکی میخکوب محافظت نماید.

هادی میخ تفنگ کامرکس

یکی دیگر از قطعات تفنگ میخکوب کامرکس هادی میخ می باشد که محل آن بین کلگی و پیستون گائید است. این قطعه در تایوان ساخته می شود و جنس آن از آهن است. هادی میخ قطعاتی را شامل می شود که عبارتند از: فنر ضربه گیر، ضربه گیر، میله هادی میخ، بدنه اصلی و فنر ارتجاعی. هنگامی که دستگاه میخ و چاشنی به سطح فشار وارد می کنند این قطعه به عقب باز می گردد و به اپراتور اجازه می دهد تا شلیک میخ را اجرا نماید. انتخاب هادی میخ باید بر حسب نوع میخکوب و کارایی آن انجام گردد.

میله هادی میخ تفنگ کامرکس

یکی از مهم ترین قطعات میخکوب کامرکس هادی میخ است که هدف اصلی آن نگهداری فنرهادی میخ و فنر ارتجاعی می باشد. این قطعه به آسانی تعویض می گردد و اپراتور می تواند آن را به تنهایی تعویض نماید.

نمایندگی میخکوب کامرکس

شما در زمان خرید میخکوب باید به مواردی توجه داشته باشید تا بتوانید مناسب ترین میخکوب را تهیه نمایید. این موارد در متن ذیل آورده شده است:

سرعت میخکوب

این بخش یکی از مهم ترین فاکتورهای خرید میخکوب می باشد؛ زیرا هر قدر سرعت میخکوب بیشتر باشد کار شما سریع تر به پایان می رسد. اما باید این نکته را به یاد داشته باشید که اپراتور باید دقت و مهارت لازم را برای فرایند میخکوبی داشته باشد.

وزن و سایز میخکوب

میخکوب ها به جهت تنوع گسترده ای که دارند سایز متفاوتی را شامل می شوند به همین دلیل باید بر حسب عملکردشان انتخاب شوند. وزن میخکوب فاکتور دیگری است که هر قدر سبک تر باشد برای دست راحت تر خواهد بود.

قدرت میخکوب

قدرت از دیگر فاکتورهای انتخاب میخکوب است اگر شما تفنگی را برای سطوح سخت نیاز دارید باید پر قدرت ترین آن را انتخاب کنید و اگر در سطوح نرم تر نیاز به میخکوب دارید می توانید تفنگ هایی که قدرت کمتری دارند را تهیه نمایید در اصل شما باید بر اساس سطح کاری نوع تفنگ میخکوب خود را انتخاب نمایید.

همه این موارد باید در زمان خرید به آن توجه شود؛ اما هنگام خرید از نمایندگی میخکوب کامرکس اگر شما بی دقتی داشته باشید کارشناس فروش تمامی این عوامل را با شما چک خواهد کرد و پس از اطلاعات لازم میخکوب مورد نیاز را به شما پیشنهاد خواهد داد. در خرید از نمایندگی میخکوب کامرکس شما می توانید در برابر مبلغی که پرداخت می کنید ضمانت نامه محصول را دریافت نمایید. همچنین خرید از این مرکز باعث می شود تا پول کمتری را جهت خریدتان پرداخت کنید.

قیمت تفنگ کامرکس

قیمت هر محصولی وابسته به عوامل گوناگونی است که می تواند قیمت آن را دستخوش تغییر قرار دهد. قیمت تفنگ کامرکس هم به پارامترهای مختلفی بستگی دارد که در این قسمت به توضیح آن ها می پردازیم:

شرایط بازار

پارامتر مهمی که در قیمت تفنگ میخکوب کامرکس تأثیر بسزایی دارد شرایط بازار است. زمانی که بازار در کاهش قیمت به سر می برد فرد می تواند بهترین محصول را با قیمتی کمتر خریداری نماید؛ زیرا این شرایط به نفع خریدار است.

نوسانات ارز

تفنگ میخکوب کامرکس به جهت این که محصولی وارداتی است و از کشور تایوان وارد می شود نرخ ارز بسیار در تعیین قیمت آن مؤثر می باشد. اگر دلار تغییری داشته باشد قطعاً قیمت میخکوب کامرکس هم تغییر پیدا می کند.

نوع خرید

پارامتر دیگر مهم در قیمت نوع و روش خرید شما می باشد. خرید از واسطه ها فرد را صاحب محصولی بی کیفیت و گران قیمت خواهد کرد که اگر هر لحظه برایش اتفاقی بیفتد فرد باید یا آن را کاملاً تعویض نماید و یا هزینه هنگفتی را برای تعمیرش پرداخت کند. اما خرید از نمایندگی فروش تفنگ میخکوب کامرکس فرد را صاحب محصولی باکیفیت و اصل می کند که هم خدمات پس از فروش را شامل می شود و هم دارای گارانتی است همچنین در خرید از این نمایندگی ها فرد محصول را به جهت نبود واسطه با قیمت بسیار پایینی تهیه می کند.

شما می توانید با تماس از طریق راه های ارتباطی موجود در سایت سازه کاران دکور قیمت انواع تفنگ میخکوب کامرکس را از کارشناسان فروش استعلام نمایید.

تفنگ میخکوب کامرکس مخصوص چه اتصالاتی است؟

این میخکوب جهت اتصال قطعات مختلف بتن، آهن و غیره به کار گرفته می شود.

هارد باکس میخکوب کامرکس چه لوازمی را شامل می شود؟

این کیف اقلامی از قبیل: برس فولادی، اسپری ضد زنگ، عینک محافظ، دستمال حوله ای و غیره را جهت تمیزکاری و نگهداری میخکوب شامل می شود.

آیا تفنگ بتن کامرکس در هر پروژه قابل استفاده است؟

خیر این میخکوب برای قطعات و سطوح سخت به کار گرفته می شود و نمی توان با آن سطوح دیگری را میخکوبی کرد.

شناخت قطعات میخکوب کامرکس چه کمکی به کاربر می کند؟

شناخت قطعات میخکوب باعث می شود تا فرد عیب و خطای قطعه مورد نظر را پیدا کند و در صورتی که آن قطعه نیاز به تعویض دارد آن را انجام دهد.

تفنگ میخکوب کامرکس را از کجا خریداری کنیم؟

شما می توانید این محصول را از نمایندگی فروش تفنگ میخکوب کامرکس خریداری نمایید تا نگرانی از جهت تعمیر، تعویض و دیگر موارد نداشته باشید.