طراحی و ساخت ویلا

طراحی و ساخت ویلا

طراح وسازنده ویلا

طراحی وساخت ویلا در تمام مناطق ویلایی تهران و حومه با بهترین طراحان روز در مجموعه سازه کاران دکور.

امروزه شاهد خانه‌هایی با عظمت و زیبا هستیم که هنر معماران را در طراحی ویلا به نمایش می‌گذارند. ساختمان‌هایی با زیبایی چشمگیر، حاصل هنر این معماران طراح است که از زمینی خالی، یک عمارتی فوق‌العاده را می‌سازند. اما برای ساخت یک ویلای فوق‌العاده به نکاتی که در ادامه گفته می‌شود باید توجه کرد.

طراحی ویلا

خانه‌هایی ویلایی در طیفی از ساخت کلاسیک و مدرن و خارجی را دارا هستند. در طراحی ویلا باید یک‌سری نکات را مدنظر قرار داد. در مرحله اول، زمینی که قرار است ساختمان روی آن بنا شود، باید توانایی ایجاد فضایی سبز را داشته باشد. برای طراحی این سازه‌های مدرن به طور معمول از پنجره‌هایی بلند، ساختمانی دوبلکس به همراه سقفی بلند استفاده می‌شود.

انواع متفاوت ویلا

اگر تصمیم به ساخت یک سازه را گرفته‌اید، باید با انواع متفاوت ویلا آشنایی داشته باشید. قبل انتخاب نوع مورد نظر خود، لازم است به نکاتی مهم توجه کنید. برای مثال لازم است موقعیت مکانی ساخت و طراحی ویلا، مورد بررسی قرار گیرد. همچنین جنس خاک منطقه برای انتخاب درست مصالح بسیار مهم است. در ضمن قوانین و مقرراتی که شهرداری برای ساخت یک ساختمان ویلایی دارد، بسیار تعیین کننده خواهد بود. در ادامه، انواع متفاوت ویلا عبارتند از:

  • طراحی و ساخت ویلا ایتالیایی

از مشخصه‌های این نوع سازه، ستون‌هایی چشمگیر است.

  • سازنده ویلا رومی

ستون‌هایی بزرگ و به شکل دایره با رنگ‌ خنثی خاکستری می‌تواند ویلایی رومی را برای شما پدید آورد.

  • طراح و سازنده ویلا فرانسوی

در ساخت ویلای فرانسوی، توجه به گل و فضای سبز در اولویت بالایی قرار می‌گیرد.

  • طراحی و ساخت ویلا سنتی

ساختار سنتی سازه‌ها، اغلب هزینه کمتری را شامل می‌شوند.

  • سازنده ویلا کلاسیک

استفاده از الگوی رومی همراه با تقارن در ساخت، از فاکتورهای مهم یک سازه کلاسیک است.

  • ساخت ویلا مدرن

یک سازه با طراحی نو و بی‌نظیر می‌تواند یک ساختمان مدرن را برای شما بسازد. هرچند که برای این نوع، لازم است هزینه بیشتری را متحمل شوید!

ساخت و طراحی ویلا نیازمند رعایت یک‌سری نکات مهم است. معمارانی که این کار را برعهده می‌گیرند، باید از تمامی اصول ساخت و سازی مطمئن و آگاه باشند و قوانین را مدنظر قرار دهند. معماران و طراحان مجموعه ما، با تجربه‌ای بسیار در این زمینه و انجام پروژه‌های متعدد می‌توانند در ساخت یک ویلای رویایی به شما کمک کنند.

طراحی و ساخت ویلابهترین سازنده ویلا در شمال تهران

سازه کاران دکور یک شرکت پیمانکاری ساختمان است که به پشتوانه بیش از دو دهه تجربه فعالیت در پروژه های تراز اول کشور در زمینه های دکوراسیون داخلی ، بازسازی و نوسازی مدرن ساختمان و ابنیه فنی ، سقف کاذب و شیبدار ویلایی به عنوان پیمانکاری خوشنام و معتبر در میان شرکت های ایرانی شناخته شده است.

اعتبار سازه کاران نتیجه پیشرو بودن در کسب دانش فنی و اجرای دقیق و بی نقص پروژه های طراحی، ساخت، اجرا و نصب دقیق ابنیه و ویلاهای مختلف بوده است.

ما با اتکا به سابقه درخشان خود باور داریم که دانش و تجربه نیروهای متخصص و سخت کوش سازه کاران در زمینه اجرای انواع ساختمان، تأسیسات و نصب و راه اندازی انواع متریال ها و سازه های مختلف ، کم نظیر و برای کارفرمایان ما همواره اطمینان بخش بوده است.