سقف کاذب غرب تهران

سقف کاذب غرب تهران

نصب سقف کاذب غرب تهران

نصب سقف کاذب در غرب تهران، با مشاوره و اجرای تیم حرفه ای و مجرب کناف کاران سازه .

کناف چیست؟
کناف روکشی از جنس گچ می باشد که اولین بار توسط شرکت کناف تقریبا ۸۰ سال پیش تولید شده است.شرکت کناف در سال ۱۹۳۲ در المان تاسیس گردیده و اکنون نیز یکی از مطرحترین شرکت های بین النللی در صنعت ساختمان می باشد.

سقف های کاذب کناف نوعی از صفحات روکش دار گچی هستند که گاها با روکش های چوبی و .. نمای زیبایی به دیوار و سقف در دکوراسیون داخلی منزل می بخشند.

مزایای نصب کناف

یکی از مزایای مهم سقف کاذب این است که در مقایسه با سقف اصلی هزینه های کمتری خواهد داشت. در حذب صدا بسیار موثر است و از آن به عنوان عایق صدا استفاده می شود. تعمیرات این سقف ها به راحتی اماکن پذیر است

. این نوع سقف ها بیشتر در ساختمان های جدید و تازه تاسیس مورد استفاده قرار می گیرد.
سقف کاذب کناف یکپارچه از یک زیرسازی فولادی سبک وزن ساخته شده که پنل های گچی روکش دار بر روی آن نصب می گردد

یکی از کاربردهای سقف کاذب این است که به معمار و گچکار ابتکار عمل بیشتری برای اجرای طرح‌های خود روی سقف را می‌دهد. بیشتر در محیط های مسکونی از این مدل از سقف‌ها استفاده می‌شود. برای اجرای این مدل از ورق رابیتس

استفاده می‌کنند و با طراحی دلخواه با میلگردها جوش می‌دهند، سپس گچکار کار خود را روی این طراحی انجام می‌دهد.

ساخت سقف کاذب در غرب تهران

ساخت سقف کناف چگونه صورت می گیرد؟
با وجه به اینکه سقف کاذب تنوع بسیار بالایی دارد آنهم به دلیل تنوع و تفاوت در متریال تولید این سقف ها است در نتیجه اجرای آن هم دارای روشهای متفاوتی است. ولی در کل و در یک نگاه می توان گفت ساخت سقف کاذب دو روش معمول و متداول دارد.

نصاب سقف کناف غرب تهران

برای نصب سقف کاذب کناف ابتدا پروفیل‌های گالوانیزه را با استفاده از پیچ و مهره به سقف متصل می‌کنند.
سپس پنل‌های گچی پیش ساخته را با استفاده از پیچ یا پرچ به پروفیل گالوانیزه محکم می‌کنند، در انتها نیز با یک گچ کاری مختصر جای پیچ‌ها پوشانده می‌شود.
انواع روش های سقف کاذب در تهران انجام می شود و هرکدام بسته به انتخاب کارفرما و یا تشخیص پیمانکار برای شرایط ویژه ای کاربرد دارند. همچنین متریال های مختلفی برای اجرای سقف کاذب در تهران به کار می رود که در میان آن ها می توان به چوب، آلومینیوم، پی وی سی، تایل های گچی و … اشاره کرد
برای اجرای سقف کاذب در مکان‌ های مسکونی و اداری می توانید با شرکت خدماتی بدادم برس تماس بگیرید تا تکنسین های ماهر و با تجربه این شرکت بهترین سقف کاذب مورد نظر شما را بسازند.