ساخت و نصب فلاور باکس

نصب فلاور باکس شمال تهران

ساخت و نصب فلاور باکس شمال تهران با بهترین طراحی روز دنیا.
همانطور که از اسم این محصول بر می آید جعبه گل بهترین تعریف برای آن است.
و با توجه به فضای کم خانه ها در جوامع امروز گزینه مناسبی برای باغچه می باشد.
فلاور باکس ها انواع مختلفی دارند مثل فلاور باکس چوبی، پلاستیکی،چوب پلاستیک،بتنی و سفالی.

اجرای فلاور باکس سفالی

همیشه از سفال به جای گلدان استفاده شده است و این در مورد فلاور باکس مستثنی نیست.
سفال به دلیل زیبایی و تنوع در طرح و نقش و رنگ براحتی در ساخت فلاور باکس استفاده میشود.
این  فلاورباکس، داخل منزل یا فضاهای سرپوشیده و بسته کاربرد دارد.

ساخت فلاور باکس چوبی

با توجه به قدرت نفوذ پذیری و جذب بالای آب در چوب ، در ساخت فلاورباکسهای چوبی فقط از نمای بیرونی فلاور باکس از چوب استفاده میشود تا میزان جذب آب کاهش یابد و ماندگاری باکس بیشتر شود.
از نظر زیبایی در نما ، تلفیق چوب با دیگر مصالح ساختمانی زیبایی بالایی دارد و همیشه مورد توجه بوده است.

طراحی فلاور باکس بتنی

نوع دیگری از فلاور باکس موجود در بازار فلاور باکس بتنی است.
این باکسها از سیمان و میلگرد تهیه میشوند . ساخت این باکسها به صورت صنعتی و نیمه صنعتی انجام میپذیرد این باکسها به دلیل مصالحی که در آنها بکار رفته از وزن بالایی برخوردارند و شاید این نقطه ضعفی برای آنها باشد.
البته نوعی از این باکسها است که گرانتر می باشد ولی تقریبا وزن کمتری دارند . از این باکسها به صورت زمینی ، دیواری و اویز میتوان استفاده کرد.

نصب فلاور باکس پلاستیکی

این باکسها سبک و ارزان هستند و طرح و رنگ مختلفی دارند . ولی در حقیقت از نظر زیبایی چنگی به دل نمی زنند ولی به دلیل قیمت پایین و وزن کم در تراسها بیشتر از این باکسها استفاده می شود.

نصاب فلاور باکس سنگی

یکی دیگر از انواع فلاور باکس که سنتی می باشد و بیشتر جنبه اشرافی دارد فلاور باکس سنگی است. این باکسها خیلی سنگین هستند و همیشه در جای ثابت از آنها استفاده میشود اغلب مورد استفاده این نوع از باکسها در روف گاردن میباشد .
در ساخت این باکسها از تراورتن و مرمر استفاده می شود.

مجری فلاور باکس فلزی

باکس فلزی با پوشش خاص رنگی که برای جلوگیری از زنگ زدگی آنها استفاده میشود نوع دیگری از فلاور باکس می باشد.این باکسها به صورت دیواری و آویز استفاده میشوند.
با توجه به اینکه منظور از استفاده از این باکسها برای زیبایی و جذابیت محیط و نما استفاده میشود نباید از مسئله امنیتی آنها غافل شدو
برای حفظ امنیت یابد این باکسها را به صورت اصولی و دقیق پیچ و مهره کرد .

ساخت فلاورباکس فایبرگلاس

فلاور باکسی که در تولید آن از رزین و رنگ استفاده شود فایبرگلاس نامیده میشود.این باکس ها وزن سبک تری نسبت به باکس های دیگر دارد و مقاومت کمتری هم دارد و امکان ترک خوردن و شکستن در آن زیاد است.

طراحی فلاور باکس شیشه ای

این فلاور باکس ها از نظر زیبایی نسبت به سایر باکس ها زیبایی بیشتری دارند . شیشه ای بودن و  خطر شکسته شدن، باعث شده در  فضاهای بسته از این باکس استفاده شود.

مزیت استفاده از فلاور باکس در روف گاردن
استفاده از فلاور باکس در فضای روف گاردن ، این امکان را فراهم میسازد که در صورت تغییر دکوراسیون روف گاردن ، براحتی بتوانید از فلاور باکس در مکان دیگری از روف گاردن استفاده نمایید و قابلیت جابجایی دارند.
مقاومت بسیار بالایی دارد و سال ها در فضای روف گاردن ، دوام می آورد .

اجرای فلاور باکس

اگر زمان نصب فلاور باکس بتوانید موارد زهکشی را رعایت کنید و منافذی برای خروج آب اضافی از باکس طراحی کنید، نصب خود باکس کار راحتی است. برای نصب و ساخت فلاور باکس در شمال تهران می توانید از طریق سایت سازه کاران دکور سفارش خود را ارسال نمایید.